خیر مدرسه ساز منطقه ۱۸ در آیین بازگشایی مدارس منطقه:‌

دانش‌آموزان تلاش کنند تا کشور را سربلند کنند

تهران(پانا)- خیر مدرسه‌ساز منطقه ۱۸ با حضور در آیین بازگشایی مدارس منطقه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دانش‌آموزان توصیه کرد تا با تلاش بسیار موجب سربلندی کشور شوند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان تلاش کنند تا کشور را سربلند کنند

فلاح مقدم درباره مکان هایی که وقف شهروندان و دانش آموزان کرده است، گفت: ۴ مدرسه در منطقه ۱۸، ۲ مسجد در منطقه ۱۸ و ۲ مدرسه در مناطق محروم ساخته ام. ۲ مدرسه به نام فلاح مقدم، ۱ مدرسه به نام بانو کاظمی که همسرم هستند و یک مدرسه به نام برادرم، مسجد صاحب الزمان در منطقه ۱۸، مسجد فلاح مقدم در منطقه ۱۸ منطقه اباذر را وقف شهروندان و دانش آموزان کرده ام.

وی ادامه داد: هدف و انگیزه من از ساخت این مدارس و مراکز آموزشی پیشرف آموزش در کشور است زیرا در دوران قدیم بچه‌ها نمی توانستند تحصیل کنند به همین دلیل از همان زمان پیگیر ساخت مراکز آموزشی و مذهبی بودم.

وی درباره احساس خود نسبت به انجام این کار خیر اظهار کرد: احساس می‌کنم تمام فرزندانم و نوه‌هایم رو به پیشرفت هستند و واقعا از این موضوع خوشحال هستم همان‌گونه که همه افراد از اینکه فرزندانشان به موفقیت برسند و تحصیلات عالی داشته باشند لذت می برند. تمامی دانش آموزان که در مدارسی که ما ساختیم، تحصیل می‌کنند فرزندان و نوه‌های من هستند.

خیر مدرسه ساز به دانش آموزان توصیه کرد: توصیه می‌کنم تا جایی که می توانند تلاش کنند تا باعث افتخار و سربلندی این کشور باشند. همچنین می خواهم تمام مسئولین به آموزش کشور اهمیت بیشتری بدهند.

وی درباره یکی از خاطراتش گفت: خانمی در یکی از مدارسی که من ساخته بودم درس خوانده بود و در نهایت به درجه دکتری رسید و باعث شد که من از یک مرگ حتمی نجات پیدا کنم و قلب من را عمل کردند.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار