مراسم آغازین سال تحصیلی جدید در دبیرستان فروغ دانش

اردل(پانا)-همزمان با مدارس سراسر کشور ، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل نیز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم آغازین سال تحصیلی جدید در دبیرستان فروغ دانش

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ همزمان با آغازین روزهای هفته دفاع مقدس در دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل با حضور سکینه طاهری مدیر دبیرستان ، مهتاب دهیری معاون پرورشی ، روح انگیز طاهری معاون آموزشی و دانش‌آموزان و دبیران دبیرستان برگزار شد.

دانش آموزان و عوامل مدرسه در این مراسم هفته دفاع مقدس را نیز گرامی‌ داشتند و یادی کردند از شهدای دفاع مقدس که مدرسه ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی را با نمره ۲۰ به پایان رساندند.

سکینه طاهری مدیر دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش در مراسم بازگشایی مدرسه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان ، برای آنان آرزوی موفقیت کرد و تمامی نکات لازم و نیز قوانین مدرسه را برای دانش‌آموزان جدید الورود تشریح کرد. طاهری نیز از افزایش ظرفیت و قبولی دانش‌آموزان در آزمون مدرسه نمونه خبر داد.

مهتاب دهیری معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش در گفت‌وگو با پانا گفت : سال تحصیلی جدید را خدمت همه همکارانم در آموزش و پرورش و دانش‌آموزان و اولیا گرامی‌شان تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم در این سال تحصیلی جدید شاهد موفقیت های روزافزون همه دانش‌آموزان در عرصه های گوناگون باشیم .

دهیری در پایان گفت : بسیار خرسندیم که در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید ، هفته دفاع مقدس و نیز یاد و خاطره شهیدان را گرامی میداریم و فضای مدرسه متناسب با این ایام گرانقدر آماده سازی شده است.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار