معاون استاندار تهران تشریح کرد؛

تمهیدات بازگشایی مدارس در استان تهران

تهران (پانا) - معاون استاندار تهران تمهیدات بازگشایی مدارس در سطح استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات بازگشایی مدارس در استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ میرمحمد غراوی با اشاره به تمهیدات بازگشایی مدارس اظهار داشت: پیرو دستورالعمل ابلاغی وزیر کشور به استانداران در مورد بازگشایی مدارس، دستورالعمل به همه شهرداری‌ها و دهیاری های استان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: تاکید شده تا زیباسازی مدارس، آسفالت، لکه‌گیری، نصب تابلوهای ایمنی و تردد انجام شود و شهرداری های استان اقدامات خوبی را انجام دادند و دهیاری ها نیر مقدمات لازم را فراهم کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: تمهیدات ترافیکی هر ساله در شورای ترافیک استان اتخاذ و سیاست‌گذاری استان به شورای ترافیک شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی می شود به ویژه در مورد سرویس مدارس که برای مدارس استثنایی و معلولان مقدمات کار فراهم شد تا دانش آموزان در داخل مدرسه پیاده شوند تا ترافیک معبر ایجاد نشود.

غراوی در مورد تمهیدات ترافیکی گفت: بخشی از تمهیدات را دولت با شناورسازی ساعات کار ادارات ملی از ۷ تا ۹ صبح اندیشیده، همچنین در شورای ترافیک استان مصوبه‌ای داشیم که برای کسب نظر نهایی به معاون اول رئیس جمهوری ارسال شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به آغاز سال تحصیلی و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد به ترافیک پایتخت اضافه می شود؛ خاطرنشان کرد: از امروز شهروندان می‌توانند با استفاده از کیف پول شهروندی با ۳۰درصد تخفیف از متروی پایتخت استفاده کنند و مترو برای محصلان نیز تا ۱۵ روز کاری رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار