استاندار تهران:

شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در مراسم شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: مدرسه و شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است. پایه و ریشه انقلاب از مدرسه بود و آموزگاران و دانش‌آموزان ۴۵ سال پیش تلاش و اراده کردند تا انقلاب روشن، منور و توأم با عزت را برای ملت ایران ایجاد کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: آنچه امروز مورد تهدید از سوی دشمنان است، فضای معلم و دانش‌آموزی است که نیازمند دقت، توجه و هوشیاری است.

فخاری با بیان اینکه شروع سال تحصیلی و کلاس اول مبارک و خاطره‌انگیز است، خطاب به معلمان گفت: فضای توام با شادی، نشاط و علم آموزی به دست معلمان هدایت می‌شود و رفتار معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان را در دست دارید برای این امانت دقت لازم را به خرج دهید و کم نگذارید.

وی خطاب به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور تاکید کرد: دانش‌آموزان با فراگیری علم و دانش در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

استاندار تهران با اشاره به برنامه‌های استقبال از مهر تصریح کرد: زیباسازی و نوسازی مدارس در دستورکار استان قرار گرفت؛ ضمن اینکه تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان نیز دنبال می‌شود تا با ارتقا کمی و کیفی زیرساخت‌های آموزشی، انگیزه و نشاط تحصیل در میان دانش آموزان افزایش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار