مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

دانش‌آموز خبرنگاران‌ پانا، الگوی اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان هستند

بهارستان یک (پانا)‌ - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، دانش‌آموز خبرنگاران پانا را الگوی اخلاقی و رفتاری سایر دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران‌ پانا، الگوی اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان هستند

کارگاه آموزش خبرنویسی با هدف آموزش خبرنگاران جدید با حضور آیت اصلانی مدیر، رضا نیک‌جوی رابط خبرگزاری پانا و دانش‌آموز خبرنگاران ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور این اداره، برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به انتظارات خود از دانش‌آموزان عنوان کرد: پوشش یک فرد نشان‌دهنده ایمان وی است و از دانش‌آموز خبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان انتظار می‌رود با نحوه پوشش، رفتار و گفتار خود، الگوی سایر دانش‌آموزان باشند.

وی همچنین در خصوص وظایف دانش‌آموز خبرنگاران پانا گفت: دانش‌آموز خبرنگاران می‌بایست یاری دهنده‌ مسئولین در شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان باشند؛ بنابراین باید به محیط اطراف خود توجه ویژه‌ای کنند تا بتوانند دانش‌آموزان با‌ استعدادی همچون خود را به مسئولین معرفی نمایند.

اصلانی در ادامه با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در روایت صادقانه رویدادهای جامعه افزود: خبرنگاران با حضور در صحنه‌های مختلف، اطلاعات صحیح و دقیق را به مردم منتقل و آنان را در جریان قضایای جامعه قرار می‌دهند. این امر نشان دهنده شدت اثر گذاشتن خبرنگاران در بخش بخش زندگی مردم است که با توجه به رشد جوامع و نیل به عصر دیجیتال و عصر رسانه بیش از پیش این نقش پررنگ خواهد شد.

همچنین رضا نیک‌جوی رابط خبرگزاری پانا ناحیه یک بهارستان در ادامه، ضمن اشاره به اهمیت فعالیت در پانا اظهار کرد: دانش‌آموز خبرنگاران پانا، ارتباطات گسترده‌ای نسبت به سایر دانش‌آموزان کشور دارند، زیرا آن‌ها می‌توانند ارتباط گسترده‌ای با مسئولین ادارات در سطح استان برقرار کنند.

وی همچنین در خصوص وظایف خبرنگاران پانا تشریح کرد: دانش‌آموز خبرنگاران پانا باید در نگارش اخبار خود به سه اصل مهم که عبارت‌اند از جامعیت، روشنی و صداقت توجه داشته باشند و این امر یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران است.

خبرنگار دانش‌آموز: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار