رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

روحیه پهلوانی مهمترین ویژگی مسابقات فوتسال دانش‌آموزی بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‌آموز چند ویژگی داشت که مهمترین آن‌ها روحیه پهلوانی در بین اعضای تیم‌های شرکت‌کننده بود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
روحیه پهلوانی مهمترین ویژگی مسابقات فوتسال دانش‌آموزی بود

مجتبی باستان در آیین اختتامیه و اهدای مدال پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: این مسابقات چند ویژگی داشت که اولین‌ ویژگی، گرامیداشت شهدای دانش‌آموز به‌خصوص شهید رضا پناهی است و توصیه می‌کنم که دانش‌آموزان، زندگینامه این شهید بزرگوار را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی این بود که تیم داوری، کمترین خطا و اشتباه را داشتند، خاطرنشان کرد: ویژگی سوم این بود که روحیه پهلوانی را در طول مسابقات و به‌ویژه در بازی فینال شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: این روحیه پهلوانی را در مسیر ورزش‌های قهرمانی باید ترویج کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: ویژگی چهارم مسابقات فوتسال جام شهدای دانش‌آموز، حضور مربیان و معلمان در کنار تیم‌های اعزامی از ۳۲ استان بود.

وی افزود: ویژگی پنجم نیز رعایت استانداردها بود و همکاران تلاش کردند تا تمام استانداردهای مسابقات در این جام را رعایت کنند.

وی ابراز کرد: در تلاش هستیم که نواقص و معایب این مسابقات را برای سال آینده رفع کنیم.

۳۲ تیم از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند که قزوین و اردبیل به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و به گفته مسئول اجرایی مسابقات، بازی رده‌بندی برگزار نشد و تیم‌های یزد و گلستان به‌طور مشترک به مقام سوم رسیدند و کرمان نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار