پیام مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس:

دانش‌آموزان ایرانی مسلح به سلاح ایمان و تقوا و مجهز به خودباوری و استقامت هستند

تهران (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس گفت هنوز زنده‌اند حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها که با توکل به خدا و آماده و مستحکم در اندیشه آبادانی این مرز و بوم‌اند و در راه پیشرفت و اعتلای وطن، خار چشم دشمنان و مایه فخر و مباهات دوستان خواهند بود.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ایرانی مسلح به سلاح ایمان و تقوا و مجهز به خودباوری و استقامت هستند

در پیام مجتبی باستان آمده است:

«هو الحق

باز آمد بوی ماه مدرسه

بوی بازی‌های راه مدرسه

بوی ماه مهر، ماه مهربان

نور خورشید پگاه مدرسه

دوباره مهرماه از راه رسید هر چند که پاییز، فصل خزان طبیعت است اما بهار تعلیم و تربیت و هنگامه شکفتن گل‌هایی شاداب چون شما دانش‌آموزان در گلستان علم و ادب و آغاز تلاش و پویش و حرکت نیز هست.

آغاز سال تحصیلی جدید که با خجسته ایام هفته دفاع مقدس مقارن است بر همه شما عزیزان و پویندگان راه دانایی و بر همه آموزگاران و فرهنگیان عزیز این سرزمین مبارک باد.

به یُمن این تقارن بابرکت که فضای تعلیم و تربیت کشور ما را از همان لحظات آغازین معطر و مزین به یاد و نام افتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس می‌کند - همان‌ها که در سنگر جبهه، مشق عشق و فداکاری کردند و در مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب سرافرازانه در برابر اهریمنان ایستادند - یاد و نام ۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز را گرامی می‌داریم و به خود می‌بالیم که دانش‌آموزانی داریم مسلح به سلاح ایمان و تقوا و مجهز به خودباوری و استقامت که در همه عرصه‌ها پای کار این نظام ایستاده‌اند.

هنوز زنده‌اند حسین فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌ها که با توکل به خدا و آماده و مستحکم در اندیشه آبادانی این مرز و بوم‌اند و در راه پیشرفت و اعتلای وطن، خار چشم دشمنان و مایه فخر و مباهات دوستان خواهند بود.

امید است که آغاز این سال تحصیلی، طلوع دوباره خورشید ایمان در دل‌ها و بارش دانش و دانایی در فکرها سبز شدن نهال حرکت و پویایی در وجود شما آینده‌سازان ایران عزیز باشد.

در پناه خدا موفق و پیروز باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار