آمادگی استان فارس در برپایی جشن عاطفه‌ها

شیراز(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس از برپایی جشن عاطفه‌ها در بیش از 8 هزار واحد آموزشی استان خبر داد و گفت: جشن عاطفه‌های امسال، با شعار" آینده ساز باشیم" با مشارکت تمامی دانش‌آموزان در سر تا سر میهن اسلامی عزیزمان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی استان فارس در برپایی جشن عاطفه‌ها

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با پانا ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی در پی تحقق اهداف سازمانی خود، مهارت‌آموزی و مهارت‌ورزی فعالیت‌های معرفتی و اجتماعی که مصداق عینی ساحت اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند را، با همکاری و همیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) مانند سال‌ها گذشته برگزار می‌کند.
ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، دست گیری از دانش‌آموزان نیازمند و محروم، برقراری عدالت اجتماعی و نصیب آموزشی، رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی به همت سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله اهداف برپایی جشن عاطفه‌ها در مدارس است که کریمی از آن یاد کرد و افزود: شرکت فعال و همه جانبه دانش‌آموزان و اولیا در این امر خداپسندانه، برگزاری همایش انفاق و بخشش و گسترش آن در سطح جامعه، مشارکت فعال مربیان و اولیا مدارس در فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه از دیگر اهداف برپایی جشن عاطفه‌ها است.

کریمی اظهار کرد: زنگ مهر عاطفه‌ها به صورت نمادین روز سه شنبه مورخ 4 مهر سال جاری، ساعت 10 صبح در شیراز و مدارس تمامی مناطق 59 گانه استان فارس نواخته می‌شود.

او ادامه داد: هدایای دانش‌آموزان حمایت کننده به منظور خرید مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان حمایت پذیر شامل لوازم تحریر و پوشاک مدارس هزینه می‌شود و همچنین هدایایی متناسب با فهرست نیاز دانش‌آموزان حمایت پذیر تهیه می‌شود که در بین خانواده‌های آنها، با رعایت شأن و منزلتشان توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمامی وجوهات جمع‌آوری شده در مدارس صرف دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه می‌شود، گفت: مدارسی که دانش‌آموز نیازمند ندارند، می‌توانند به عنوان مدرسه معین، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در فرآیند دقیق و کامل نظارتی با اولویت دانش‌آموزان محروم مدارس همجوار، دانش‌آموزان محروم مدارس نواحی، مناطق و شهرستان‌های همجوار، دانش‌آموزان محروم مدارس استان اهدا کنند.

به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، مدارس می‌توانند حداکثر 25 درصد هدایای نقدی جمع آوری شده را از طریق کد دستوری #1*071*8877* و یا شماره کارت مجازی 9376-9970-9918-6037 و یا شماره حساب 0101273073000 به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار