مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

نوآموزان ناحیه یک بهارستانی ورود خود را به مدرسه جشن گرفتند

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از برگزاری‌ مراسم جشن شکوفه‌های این منطقه خبر داد و خطاب به نوآموزان گفت. درس خواندن بهترین راه تقدیر از پدرومادر از جانب دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نوآموزان ناحیه یک بهارستانی ورود خود را به مدرسه جشن گرفتند

جشن شکوفه‌های ناحیه یک بهارستان با حضور مرتضی تاجیک، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیت اصلانی مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان، محمد محمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان بهارستان و اعضای شورای معاونین ناحیه یک بهارستان و دانش‌آموزان بهارستانی در مدرسه شاهد شهید آوینی برگزار شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به اهمیت توجه به پایه اولی‌ها به عنوان پایه‌های آموزشی کشور عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه اول هرساله چندی مانده به بازگشایی تمامی پایه‌ها، سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند؛ در شهرستان بهارستان ۱۷۸کلاس درس اول وجود دارد که شامل ۶۴۰۰ دانش‌آموز می‌شود؛ همچنین پیش‌بینی ما برای ثبت‌نام ۷۱۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی بوده است.

اصلانی در سخنان خود به وظیفه متقابل دانش‌آموزان در مقابل والدین اشاره کرد و افزود: بهترین کاری که دانش‌آموز می‌تواند برای تقدیر و تشکر از پدرو مادر انجام دهد درس خواندن و حرکت به سوی پیشرفت و بالا رفتن از پله‌های ترقی است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از مدیر مدرسه برای برگزاری برنامه جشن شکوفه‌ها عنوان کرد: برگزاری برنامه های اینچنین برنامه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا استقبال از دانش‌آموزان در روز اول مدرسه موجب تقویت روحیه و انگیزه بخشیدن به آنها می‌شود.

همچنین آیت اصلانی ضمن اشاره به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ضمن آمادگی آنها برای ورود به جامعه، اظهار کرد: هم آموزش و هم پرورش باید در مدرسه صورت گیرد بنابراین معلمان باید علاوه بر آموزش، در تربیت دانش‌آموزان نیز نقش ایفا کنند. مهمترین اهمیت پایه اول ابتدایی، شناخت معنای واقعی کلمات، حروف و اعداد است و در حقیقت پایه درسی و اخلاقی دانش‌آموزان در این مرحله شکل می گیرد. از طرفی کشف و پرورش استعدادها و توانایی های بچه ها برای مشارکت در فعالیت‌های سازندهی اجتماعی، از جمله اهداف آموزش و پرورش به شمار می‌روند.

همچنین شایان ذکر است که این برنامه با برگزاری شعبده بازی و مسابقات گروهی همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: ملیکا سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار