مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست شورای ورزش تاکید کرد:

برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی فرهنگیان از فضاها و اماکن ورزشی

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد جهت بهره‌مندی فرهنگیان از فضاها و اماکن ورزشی برنامه‌ریزی‌های لازم باید صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی فرهنگیان از فضاها و اماکن ورزشی

نشست شورای ورزش با حضور علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام و سایر اعضا در سالن شهید غیاثی این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، نظارت بر مدیریت مجموعه های ورزشی را مهم دانست و اظهار کرد: ساماندهی مجتمع های ورزشی با دقت بررسی و در صورت وجود تخلف برخورد قانونی با آنان صورت گیرد.

درویشی با تاکید بر به کارگیری تمام ظرفیت ها در راستای احقاق حق همکاران و برنامه ریزی در جهت استفاده همکاران از اماکن و فضاهای ورزشی تصریح کرد: اماکن ورزشی متعلق به مجموعه آموزش و پرورش استان در وهله نخست باید در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان گرامی باشد.

وی در ادامه به چگونگی استفاده از فضاهای ورزشی با توجه به پروتکل های مربوط اشاره کرد و گفت: هنگام استفاده از فضاهای ورزشی، ساماندهی درون فضاها و تجهیزات و توجه به ورود و خروج افراد اهمیت دارد.

توجه به بوفه مجموعه های ورزشی، توجیه مدیران مجتمع ها و کارشناسان، حفظ اموال مجتمع های ورزشی، دیگر مباحث مورد تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست بود.

سعداله پور میرزا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر از حضور اعضا در این نشست به فعالیت کانون های ورزشی و موضوع درآمدزایی اشاره کرد و گفت: درآمدزایی در مجتمع های متعلق به آموزش و پرورش استان بررسی شده است.

پورمیرزا گفت: با توجه به دستورالعمل وزارت، اجاره حجمی اماکن ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار