معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

ارتقای شاخص فضای آموزشی در دستور کار قرار دارد

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص ارتقای شاخص‌های مربوط به فضای آموزشی استان، گفت البته این میزان کافی نبوده و تلاش بر این است که زمینه ارتقای بیشتر فراهم شود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای شاخص فضای آموزشی در دستور کار قرار دارد

رضا ابراهیمی در همایش سراسری مدیران مدارس آذربایجان غربی بین کرد: در تلاش هستیم با همکاری بخش های مرتبط، میانگین فضای آموزشی استان را به استانداردهای کشوری نزدیک کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: در حوزه آموزش، وضعیت آذربایجان غربی مطلوب بوده و به کیفی سازی آموزش و پرورش توجه ویژه داریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: عدالت محوری در ارتقای کیفیت شاخص های عمومی و تخصصی باید در دستور کار نهادهای مسئول قرار گیرد.

ابراهیمی همچنین با اشاره به جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد: دشمن شیوه های مختلفی برای توطئه داشته و ما نیز باید برنامه های خاصی برای مقابله داشته باشیم که مدیران مدارس در این خصوص نقش مهمی دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران مدارس با برنامه ریزی کامل و تمام توان پذیرای دانش آموزان در سال جدید باشند و فضا را برای حضور دانش آموزان فراهم کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر اینکه تربیت، مقدم بر آموزش است، افزود: اهداف تربیتی انقلاب اسلامی باید هنرمندانه برای فرزندان ایران اسلامی و دانش آموزان روشنگری و تبیین شود و برنامه ریزی گسترده در این خصوص ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار