مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

شهرستان پیرانشهر از نظر سرانه فضای آموزشی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت شهرستان پیرانشهر در مقایسه با میانگین کشوری و استانی از نظر فضای آموزشی رتبه پایین‌تری دارد که نیاز به توجه ویژه‌ای است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان پیرانشهر از نظر سرانه فضای آموزشی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد

علی مطهری در سفر یک روزه خود به شهرستان پیرانشهر گفت: هدف از برگزاری شورای معاونین هر سه شنبه در یک شهرستان این است که ما از نزدیک عملا مشکلات و نقاط ضعف مناطق و شهرستان‌ها را ببینیم و به تناسب این مشکلات بتوانیم تدابیر لازم را برای رفع آنها بیاندیشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: سرانه آموزشی استان ۴/۲ دهم مترمربع است که نسبت به میانگین کشوری که ۵/۲ دهم است پایین‌تر است، اما با تدبیر مقام عالی استان که امسال یکی از اولویت های کاری استان را بحث نهضت مدرسه‌سازی در دستور کار قرار داده اند و نظر ویژه ای به این موضوع دارند، امیدواریم که ۴/۲ دهم را ارتقا بدهیم و به میانگین کشوری برسیم برای این کار نیاز به تلاش و پیگیری و کار مضاعف داریم.

وی گفت: در سطح استان آنچه که تعهد شده از طرف خیرین حدود بیشتر از سه برابر سنوات قبل است که امیدواریم با حمایت مسئولین و مشارکت خیرین بتوانیم مشکلات فضاهای آموزشی را به حداقل برسانیم.

بهزاد گلستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار