برگزاری همایش فرمانده واحدهای بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - همایش فرماندهان پوینده و پیشگام مسئولین فرهنگی و فضای مجازی واحدهای بسیج دانش‌آموزی و مدیران مدارس متوسطه اول و دوم مشهد مقدس با حضور رئیس بسیج استان خراسان‌رضوی به مدت ۱۰ ساعت در مجتمع آیه‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش فرمانده واحدهای بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی

این همایش ویژه دانش آموزان بسیجی نواحی هفت گانه مشهد از ساعت ٨صبح الی ١٨ عصر، در مجتمع آیه‌ها برگزار شد. در این همایش توضیحاتی در رابطه با اتفافات یک سال اخیر و حقیقت پنهان این واقعه، توسط اساتید و منتقدان معتبر و مجرب ارائه شد. از گفته های این همایش شباهت این جنبش به جنبش های دیگر کشورها بود.

مهدی جعفری، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در حاشیه همایش گفت:«یک بسیجی باید در هر شرایطی پای کار بماند، شجاع باشد و تلاش کند. باید بتواند کسانی که دید منفی نسبت به بسیج دارند را به سمت خود جذب کند.»

در بخش پایانی همایش نکاتی در رابطه با ارائه محتوای دانش آموزان بسیجی در مدارس و نحوه ارتباط گیری با دیگر دانش آموزان، بیان شد. این برنامه با پرسش و پاسخ دانش آموزان از اساتید به پایان رسید.

محدثه ربانی فرمانده واحد بسیج دانش آموزی هنرستان عترت ناحیه ۵ مشهد نظر خود را درباره این همایش بیان کرد: «توضیحات بیان شده در رابطه با مقایسه وقایع ایران با دیگر کشورها بسیار عالی و کامل بود. اساتید توضیحات واضح و روشنی داشتند. همچنین ارائه مدرک برای تمامی وقایع باعث رفع کامل شبهات می شد. اما اگر بیشتر به نحوه ارتباط گیری فرمانده واحدها با دانش آموزان پرداخته می‌شد، بهتر بود.»

فاطمه قربانی جانشین فرمانده واحد بسیج دانش آموزی هنرستان شهید اول ناحیه ۵ مشهد افزود: «همایش کامل و مفید بود اما ایراداتی داشت. برخی از این گفته ها برای تعدادی از دانش آموزان تکراری بود. زیرا در دوره یاوران ولایت نواحی بیان شده بود، اما باقی مطالب مفید و موثر بود‌. اگر این دوره دو الی سه روز برگزار می‌شد شاید نتیجه بهتری داشت. همچنین خودشناسی در سنین ما امر مهمی است که اگر به این مسئله توجه بیشتری می‌شد برای دانش آموزان بسیجی مفیدتر بود. زیرا ابتدا باید خود را بشناسیم تا بتوانیم مخاطب و دانش آموزان را بشناسیم و با آنها ارتباط برقرار کنیم.»

دانش آموز خبرنگار: زینب عاطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار