برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه مقاومت بسیج در کرمان

کرمان (پانا) - فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین(س) ناحیه امیرالمومنین گفت فضای نمایشگاه مملو از حس زیبای با هم بودن است و دستاوردهای حوزه بسیج در تمامی غرفه‌ها به چشم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه مقاومت بسیج در کرمان

فرخنده انجم شعاع گفت: در نمایشگاه حوزه مقاومت بسیج، دستاوردهای یک‌ساله پایگاه‌ها در زمینه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: نمایشگاه طرح اسوه ناحیه مقاومت حضرت امیرالمومنین(ع)در راستای سند اعتلای بسیج با هدف شناخته شدن فعالیت پایگاه‌های بسیج و استعدادیابی در کل پایگاه‌های مقاومت و معرفی الگوهای موفق و نیز انتقال تجارب، ایجاد شور ونشاط واشتیاق در بین بسیجیان جهت خدمت رسانی بیشتر و تبیین ارزش های اسلامی در قالب ۲۱ غرفه نمایشگاهی از کلیه حوزه های مقاومت ناحیه امیرالمومنین(ع)تشکیل شد که در این نمایشگاه دو پایگاه زهرای مرضیه از منطقه قائم آباد و عصمتیه از محله الله آباد شهر کرمان جمعی حوزه مقاومت بسیج ام البنین (س) حضور دارند.

انجم شعاع گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای یک‌ساله این پایگاه‌ها در زمینه های جذب، آموزش، تعلیم و تربیت، فرهنگی، هنری، علمی، اجتماعی، تربیت بدنی، فضای مجازی و رسانه، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، بصیرتی و جامعه زنان بر اساس انتظارات و منویات مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه از روز سه شنبه، 28 شهریور ماه به مدت دو روز صبح و عصر در محل مهدیه مسجد جامع شهر کرمان جهت بازدید عموم آزاد است.

دانش آموز خبرنگار: مبینا مشایخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار