مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

نقش انکار ناپذیر ستاد هماهنگی هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در دستگاه تعلیم و تربیت

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به جایگاه مهدویت و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی، بر نقش انکار ناپذیر ستاد هماهنگی هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش انکار ناپذیر ستاد هماهنگی هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در دستگاه تعلیم و تربیت

مسعود سعادتی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره ملی بزرگداشت ده هزار شهید استان ضمن تبریک پیشاپیش آغاز سال تحصیلی جدید گفت: خوشحالیم که روزهای اخیر نشان دهنده اهمیت آموزش و پرورش برای کشور بود و به یمن این روز های خوب دیروز ۲۰۰۰ پروژه‌ آموزشی در سراسر کشور با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

وی افزود: آموزش و پرورش، یک نهاد حاکمیتی و یکی از مسائل کلان کشور است. در رویکرد جدید، ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با همکاری سایر دستگاه های مربوطه می تواند نقش اثرگذاری را در نظام تعلیم و تربیت ایفا کند.

وی ادامه داد: مسئله سرویس مدارس که همه ساله از مهم ترین دغدغه های والدین به شمار می آید، در روز اول مهر تعریف شده است. سرویس مدارس در روز اول مهر دانش آموز تعریف شده خواهد بود.

وی اظهار داشت: امسال حدود ۷۳۳ هزار دانش آموز استان در۳۷ هزار کلاس درس حاضر خواهند شد که ۷۱ هزار نفر کلاس اولی و ۴۵۰ هزار نفر دوره ابتدایی هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای آغاز بهار تعلیم و تربیت گفت: امسال تجهیزات آموزشی با اعتبار۵۰ میلیارد تومان در قالب ۱۳۲ کامیون به مناطق و نواحی آذربایجان شرقی ارسال و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شاداب سازی ۲۷۰ مدرسه در استان در ذیل طرح شهید عجمیان اختصاص یافت.

وی در پایان گفت: امسال موضوع مهدویت و ولایت و همزمانی جشن ولایت با آغاز سالتحصیلی مطرح خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: مبین محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار