رئیس سازمان بسیج دانش‌آموری خراسان‌رضوی:

دانش‌آموزان بسیجی باید خودساخته باشند

مشهد(پانا)-رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی گفت یک دانش‌آموز بسیجی باید ابتدا شخصیت خود را بسازد تا بتواند در خود ساخته شدن بقیه دانش‌آموزان به آنها کمک کند. بسیجی‌ها باید در تمامی عرصه‌ها همچون علمی، فرهنگی و اخلاقی خود ساخته شوند و برای دیگران الگو باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بسیجی باید خودساخته باشند

مهدی جعفری، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی بیان کرد:«بسیج یک عنصر سازنده است که از ابتدای پیروزی انقلاب با ابتکار معمار انقلاب، امام خمینی (ره) نهادینه شد.»

وی گفت:«تفکر بسیج همیشه مثل بازوی مقاومت جمهوری اسلامی عمل کرده است. موفقیت های انقلاب چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در چهل و چهارسال پیروزی پس از انقلاب مدیون تفکر بسیجی است.»

وی افزود:«در عرصه های مختلف به خصوص کارهای جهادی بسیج منشأ خدمت به مردم بوده است.»

وی بیان کرد:«از جمله مکان هایی که حضور بسیج و پرورش تفکر بسیجی ملزم است، مدارس است.»

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی ادامه داد:«دانش آموزان بسیجی وظیفه دارند در مدرسه بسیج را به بقیه دانش آموزان معرفی کنند، نیازهای فرهنگی دانش آموزان را با فعالیت های سازنده ی خود برطرف کنند و با همفکری و همدلی یکدیگر مدرسه ای پرنشاط بسازند.»

وی ادامه داد:«موفقیت یک امر نسبی است. اما موفقیتی که ما به عنوان هدف یک بسیجی تعیین کردیم، اثر گذاری و پرورش دانش آموزان انقلابی است.»

وی در پایان گفت:«همایش فرماندهان واحد های پوینده و پیشگام مسئولین فرهنگی و فضای مجازی واحد های بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس، یک نیاز برای دانش آموزان و چه بسا برای بسیجیان محسوب می‌شود، زیرا همه آنها باید به روز باشند و با مسائل روز پرورش تفکر بسیجی را در پیش گیرند.»

دانش آموز خبرنگار: زینب عاطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار