انتقال ۸ تُن پسماند صنعتی از اسلامشهر به مرکز مجاز امحاء

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از انتقال حدود 8 تن پسماند شرکت صنایع غذایی سولیکو کاله با نظارت کارشناسان این اداره از سوی شرکت معتمد به مرکز مجاز امحا خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ۸ تُن پسماند صنعتی از اسلامشهر به مرکز مجاز امحاء

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، حمیده خدنگی با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت بر مدیریت بهینه پسماندهای جمع آوری شده از شرکت صنایع غذایی سولیکو کاله، بعد از ثبت درخواست انتقال پسماند توسط شرکت و تایید نهایی آن در سامانه جامع محیط زیست، این پسماندها با حضور کارشناسان محیط زیست به مرکز مجاز منتقل شد.

وی ضمن اشاره به لزوم ثبت و تایید هرگونه نقل و انتقال پسماندهای صنعتی و ویژه در سامانه جامع محیط زیست اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست، بر رعایت ملاحظات محیط زیستی و مدیریت اصولی پسماندها توسط صاحبان صنایع به منظور پیشگیری از تهدیدهای محیط زیستی تاکید دارد.

گفتنی است پسماندهای صنعتی، پسماندهای ناشی از فعالیت های صنعتی و شامل موادی که در فرآیند تولید بی مصرف هستند، بوده و از جمله این مواد می توان به روغن ها، حلال ها، پسماندهای فلزی، مواد شیمیایی و لجن های صنعتی که می توانند جامد، نیمه جامد و مایع باشند، اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار