امام جمعه اسلامشهر:

اسلام، دین شادی و نشاط است

اسلامشهر (پانا) - امام‌ جمعه اسلامشهر در مراسم اختتامیه جشنواره دختران آفتاب، مسلمانان را به برکت آموزه‌های دینی، شادترین افراد در جامعه دانست و اسلام را دین شادی و نشاط برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اسلام، دین شادی و نشاط است

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان‌ اسلامشهر در مراسم اختتامیه جشنواره دختران آفتاب که در محل دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در تعالیم دین اسلام آموزش همراه با شادی و نشاط و توصیه شده است و جشنواره دختران آفتاب هم در این راستا برگزار شد. تمام آموزه‌های قرآنی هدایتگر انسان است و در دل چنین برنامه‌ها و جشنواره‌ها نسل جوان و به ویژه دختران ما رشد کرده و آمادگی لازم برای حضور پرشور و مثبت در آینده جامعه جهت آنان فراهم خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: مسیر قرآن بر مبنای صحیح رشد و هدایت است و وقتی که هدفی پاک شکل بگیرد، کاری بیهوده نخواهد بود و آموزش‌ها و سرگرمی‌ها هم مفید خواهد بود. اما در مسیر غیر از قرآن هر گونه سرگرمی و آموزش یک سرگرمی تو خالی بوده و در قرآن هم به لهو و لعب از آن یاد شده است.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: جشنواره دختران آفتاب اسلامشهر در مکان دارالقرآن شهرداری اسلامشهر و با رویکرد قرآنی کار خود را آغاز کرد، بسیار موفق عمل کرد و توانست فضای امن و آرامی را برای دختران شهرستان اسلامشهردر طول تابستان و اوقات فراغت آنان فراهم کند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش دشمنان این است که اسلام را یک دین خشک و بی‌برنامه و همراه با خشم و غضب معرفی کنند، اما بر خلاف نظر آنها اسلام دین شادی و نشاط است و مسلمانان به برکت آموزه‌های دینی، شادترین افراد در جامعه هستند و جشنواره دختران آفتاب با حضور پرشور دختران در این برنامه فرهنگی و تفریحی دلیلی بر صحت این موضوع است.

سپس حجت‌الاسلام سید بهنام میرزاپور، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهر با تقدیر از استقبال دختران نوجوان شهرستان اسلامشهر از جشنواره دختران آفتاب، مراسم اختتامیه را پایان فصل اول جشنواره دانست و گفت، این جشنواره با هدف و قدرت بیشتری کار خود را در مسیر رشد و تعالی فرزندان شهرستان اسلامشهرادامه خواهد داد.

شایان ذکر است، در این مراسم که با تقدیر عوامل اجرایی همراه بود،فرماندار اسلامشهر ، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا کابلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار