کمبود ۲ هزار میز و نیمکت در مناطق محروم تبادکان

تبادکان (پانا) - معاون توسعه مدیریت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی منطقه تبادکان گفت در بحث تجهیزات، اداره کل نوسازی همکاری ویژه‌ای با منطقه داشته است. حدود ۴۵۰ نیمکت درحال تعمیر در دست هنرستان‌های منطقه قرار دارد که با این حال حدود ۲ هزار میز و نیمکت کم است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کمبود ۲ هزار میز و نیمکت در مناطق محروم تبادکان

محمدرضا غلامی، معاون توسعه مدیریت، برنامه ریزی و پشتیبانی منطقه تبادکان در پاسخ به پانا در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر در سطح مدارس منطقه تبادکان بیان کرد: «کارگروه های برنامه ریزی، ساماندهی، بهسازی، منابع نیروی انسانی و فضا و تجهیزات مربوط به حوزه ما بوده است که به ترتیب در بحث فضا امسال تعداد زیادی از پروژه ها افتتاح می شود و در سال جدید تحصیلی ۱۶۴ کلاس درس به پروژه مهر افزوده می‌شود.»

غلامی ادامه داد: «بحث تعمیرات مدارس توسط گروه های جهادی انجام می شود. تقریباً ۲۳ گروه جهادی برون سازمانی و ۵۸ گروه جهادی درون سازمانی، بحث زیباسازی و شاداب سازی مدارس را به عهده دارند.»

غلامی در ارتباط با نیروی انسانی این منطقه اظهار کرد: «در این بحث نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم. ۳۲۸ نفر از دانشگاه فرهنگیان ورودی داشتیم و همچنین در نقل و انتقالات حدود ۶۰۰ نفر ورودی و حدود ۷۰۰ نفر خروجی داشتیم.»

وی ادامه داد: «بیشترین کمبود نیروی ما در متوسطه اول حدود ۵۶۵ نفر است، ابتدایی ۳۵۶نفر، متوسطه فنی حرفی ای ۶ نفر و همچنین در متوسطه دوم ۱۴۵ نفر کمبود نیرو داریم.»

غلامی در رابطه با پروژه مهر افزود: «پروژه مهر از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و جلسات متعددی در این رابطه به خصوص بحث فضاها برگزار شده است؛ کمیته فضا را تشکیل دادیم و جلساتی توسط دبیر کمیته برگزار شد که در خروجی آن مصوباتی در رابطه با کمبود فضای مدارس شاهد بودیم. حدود ۱۶۰ کلاس درس باید به منطقه اضافه شود و ۸ کانکس نیاز داریم.»

دانش آموز خبرنگار: مریم نورسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار