مدیرکل بنیاد حفظ آثار فارس:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ۵۰۰۰ هزار نقطه فارس اجرا می‌شود  

شیراز (پانا) - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ٥ هزار نقطه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ۵۰۰۰ هزار نقطه فارس اجرا می‌شود  

سردار سعید کوشکی جهرمی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس که پیرامون ترویج سبک زندگی شهدا برگزار شد، بیان کرد: یکی از رویکردهای هفته دفاع مقدس امسال، تجلیل و تکریم از همسران ایثارگران، تجلیل از زنان فعال ترویج سبک زندگی شهدا و برگزاری جشنواره‌های مردمی است.
او با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ها با جدید ترین روش‌های به روز، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس پرداخت و عنوان کرد: ٢٩ شهریور، همزمان با سراسر کشور تجلیل از یک میلیون ایثارگر با رهبرمعظم انقلاب از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: برگزاری ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی، گلباران قبور شهدا و اجرای برنامه در ٥ هزار نقطه استان فارس به همت بسیج و سپاه نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.
کوشکی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی اتاق فکر رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های فاع مقدس خبر داد و گفت: گزارشی از عملکرد رسانه‌ها در پایان هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج رسانه فارس ارائه شود.
او که معتقد است خبرنگاران قوی ترین عنصر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، تاکید کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت جدی گرفته شود رفاه، آسایش تمدن و ... در سطح بالاتری بالاتر معرفی خواهند شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: ۲۸ جنگ مسلم تاکنون دشمن به ما تحمیل کرده و از تمام این جنگ‌ها با همت مردم و تبعیت مردم از امامین انقلاب عبور کرده‌ایم.
کوشکی همچنین با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا با تجلیل و تکریم می‌توان الگو سازی کرد؟ گفت: بسیاری از یادواره‌های شهدا را جوانان برگزار می‌کنند که نشان از جذابیت این کار بین جوانان است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی شهدا، کاری تربیتی است که باید در محیط های فرهنگی تبلیغ شود، عنوان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه ملت است اما ملتی که تابع امام بودند و لذا هر کسی بخواهد در خصوص دفاع مقدس خط کشی سیاسی ایجاد کند به این دفاع ظلم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار