«فرشته محافظ» در شبکه سه

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «فرشته محافظ» با گویندگی 15 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
«فرشته محافظ» در شبکه سه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی محصول تایوان در سال 2021 قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. رضا آفتابی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، ثریا فریناز، ارسلان جولایی، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، نسرین کوچک خانی، اردشیر منظم و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: لیلی و دوستش جفری دو راننده حرفه‌ای مسابقات اتوموبیل‌رانی هستند. وقتی لیلی در یک مسابقه تصادف می‌کند و آسیب می‌بیند مجبور می‌شود یک راننده جایگزین برای شرکت در مسابقات پیدا کند و دوست قدیمی‌اش جک تو را انتخاب می‌کند.

این اثر، فیلمی مهیج درباره ی مسابقات اتوموبیل رانی است که در آن هیجان ورزشی و درام به خوبی در هم تنیده شده است. سازندگان توانسته اند تصویری واقع گرایانه از مسابقات اتوموبیل رانی خلق کنند و این هم بخشی از جذابیت فیلم است. فیلم می تواند برای دوستداران فیلم های مهیج و مسابقات اتوموبیل رانی به یک اندازه جذاب باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار