جشنواره روز جهانی اسکواش با شعار «هرخانواده یک تیم اسکواش»

تهران (پانا) - سرپرست کمیته توسعه همگانی فدراسیون گفت جشنواره تفریحی ورزشی اسکواش هم زمان با روز جهانی اسکواش در بوستان‌های منتخب استان‌ها با شعار هر خانواده یک تیم اسکواش در تاریخ ٢٠ و ٢١ مهر برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره روز جهانی اسکواش با شعار «هرخانواده یک تیم اسکواش»

کاظم دستگردی سرپرست کمیته توسعه همگانی فدراسیون در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون اسکواش گفت: جشنواره تفریحی ورزشی اسکواش هم زمان با روز جهانی اسکواش در بوستان های منتخب استان ها با شعار هر خانواده یک تیم اسکواش در تاریخ ٢٠ و ٢١ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف تعمیم و گسترش این رشته در بین کودکان و خانواده ها، نشاط و شادابی ورزشکاران، توسعه رشته در فضاهای باز و پارکی ، ایجاد انگیزه و جذب مخاطب برگزار می گردد، و به تمامی استان ها ابلاغ شده است که در بوستان های منتخب جشنواره را برگزار نمایند و تاکنون نیز ۲ دستور العمل برای استان ها ارسال شده است.

دستگردی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این نوع جشنواره ها جدای از مزیت های داخلی سبب تحکیم جایگاه ایران در مجامع بین المللی اسکواش نیز می شود و با تاکید ریاست محترم فدراسیون کمیته همگانی فدراسیون برنامه های خوبی را آغاز کرده است.تعامل با سازمان ورزش شهرداری تهران، هماهنگی با متروی تهران جهت راه اندازی پایگاه های اسکواش و … از جمله این برنامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار