اسکواش‌بازان نوجوان ایران‌ در یک قدمی فینال آسیا

‌صعود الوان‌ساز و سلطانی به نیمه‌نهایی جدول پلیت

تهران (پانا) - سی امین دوره مسابقات انفرادی رده‌های سنی آسیا ۲۰۲۳ امروز در دالیان چین پیگیری می‌شود و تیم ایران دو نماینده در مرحله نیمه نهایی جدول پلیت رده‌های مختلف دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اسکواش‌بازان نوجوان ایران‌ در یک قدمی فینال آسیا

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش‌، مسابقات پلیت برای رده‌های ۱۷ به بعد در نظر گرفته شده است.

نتایج نمایندگان ایران به این شرح اعلام شد:

پسران:

کمتر از ۱۹ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت: امیر حسین رضا زاده ۰ - ۲ تو وای یان از مالزی (ست‌ها: ۴ - ۱۱ و ۴ - ۱۱)رضا زاده در دور اول به علت انصراف اناس علی شاه از پاکستان صعود کرده بود.

رضا زاده در جدول اصلی مسابقات ۰ - ۳ به سه جات از هنگ کنگ باخته بود.

کمتر از ۱۷ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت: محمد چنگانیان ۰ - ۲ گورویر سینگ از هند (۴ - ۱۱ و ۷ - ۱۱)چنگانیان پیش از این وانگ رویکی از چین را در دور نخست شکست داد.

چنگانیان در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ وونگ وینگ کوئن از هنگ کنگ باخته بود.سید مبین سیدان ۱ - ۲ پان هونگ روی از تایوان (۱۱ - ۴، ۷ - ۱۱ و ۹ - ۱۱)سیدان در دور نخست لیونگ کنگ این از ماکائو را مغلوب کرد.

سید مبین سیدان پیش از این در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ از لو وا سرن از مالزی شکست خورد

.کمتر از ۱۵ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت: یوسف قریشی ۱ - ۲ پرویز کریم از بنگلادش (۷ - ۱۱، ۱۳ - ۱۱ و ۹ - ۱۱)یوسف قریشی در دور اول ۲ - ۰ شی یوشی از چین را شکست داد.

قریشی در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ مغلوب اون جیدن از مالزی شده بود.

علی رحیمی نیز در دور نخست ۱ - ۲ از لی کا هی از هنگ کنگ شکست خورد و حذف شد.

رحیمی در دور اول جدول اصلی ۰ - ۳ به اتان کوان از سنگاپور باخته بود.

کمتر از ۱۳ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت: امیر رضا الوان ساز ۲ - ۱ وو ون فنگ از چین (۱۱ - ۴، ۸ - ۱۱ و ۱۱ - ۶)الوان ساز در دور نخست چن شیائو ژن از چین را ۲ - ۰ شکست داد و در دور نیمه نهایی امروز به مصاف تانگ وی هونگ از هنگ کنگ می‌رود.

الوان ساز پیش از این در دور اول جدول اصلی ۳ - ۰ فو ون فنگ از چین را برد و در دور دوم ۲ - ۳ از آدیو گول از سنگاپور شکست خورد.

در این رده رایان گلابیان در دور اول جدول اصلی ۳ - ۰ جیا یوآن بو از چن را برد و در دور دوم ۰ - ۳ از لوخش وینسواران از مالزی شکست خورد.

دختران:

کمتر از ۱۹ سال - دور یک چهارم نهایی جدول پلیت:فاطمه فلاحتی ۱ - ۲ چانیتما سینلی از سریلانکا (۱۱ - ۱، ۸ - ۱۱ و ۱۲ - ۱۴)فلاحتی در دور اول اوم جون از کره جنوبی را ۲ - ۰ شکست داد.

فلاحتی پیش از این در دور نخست جدول اصلی ۲ - ۳ از چانتیما سینلی از سریلانکا شکست خورده بود.

نرگس سلطانی ۲ - ۰ آویتا شارما از هند (۱۱ - ۸ و ۱۱ - ۹)سلطانی در دور نخست آشندری مندیس از سریلانکا را ۲ - ۰ شکست داد و در دور نیمه نهایی امروز به مصاف چانیتما سینلی از سریلانکا می‌رود.

سلطانی پیش از این در دور اول جدول اصلی ۱ - ۳ مغلوب پوجا آرتی از هند شد.

کمتر از ۱۷ سال - جدول پلیت: پارمین نکوپایان در جدول اصلی پیش از این در دور اول ۳ - ۰ آدیتی گوناسکرا از سریلانکا را شکست داده بود و در دور دوم ۰ - ۳ از آناهات سینگ از هند شکست خورد.

نگوپایان در دور اول جدول پلیت ۰ - ۲ از او یئونگ وی از سنگاپور شکست خورد و حذف شد.باران محمد پور نیز که در جدول اصلی و در دور اول ۳ - ۰ مقابل پان میکی از چین به برتری رسیده بود، ولی در دور دوم ۰ - ۳ از کوونگ انا از هنگ کنگ شکست خورد.

محمد پور در دور نخست جدول پلیت ۰ - ۲ از هانیشا ویراکمار از مالزی شکست خورد و حذف شد.

کمتر از ۱۵ سال - جدول پلیت: پرنیان نجفی نیز که در دور اول جدول اصلی ۳ - ۰ برابر نتمی هیرانیا از سریلانکا به برتری رسیده بود، در دور دوم ۰ - ۳ مغلوب لو پوی یین از هنگ کنگ شد.

نجفی در دور اول جدول پلیت ۰ - ۲ از نورالنسا نظیر از مالزی شکست خورد و حذف شد.

کمتر از ۱۳ سال - جدول پلیت: باران روحانی در جدول اصلی ۳ - ۱ در دور اول بر گائو کیان ران از چین غلبه کرد، اما در دور دوم ۰ - ۳ از نیا چو از مالزی شکست خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار