سامانه یکپارچه فروش خودرو محصول یک‌ کار جمعی است

تهران (پانا) - در پی اظهارات اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره سامانه یکپارچه فروش خودروها و اینکه این سامانه متعلق به وزارت صمت نیست و مربوط به شورای رقابت است، شورای رقابت عملکرد سامانه مذکور را حاصل یک کار جمعی به محوریت معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۳۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سامانه یکپارچه فروش خودرو محصول یک‌ کار جمعی است

به گزارش ایسنا، روز گذشته عباس علی‌آبادی در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران پیرامون عملکرد سامانه یکپارچه از وزارتخانه مذکور سلب مسئولیت کرده و اظهار داشت: سامانه یکپارچه فروش خودروها متعلق به وزارت صمت نیست و در ارتباط با شورای رقابت است؛ فلذا در خصوص ثبت‌نام جدید نیز بنده اطلاعاتی ندارم و بایستی از شورای رقابت در مورد آن سوال شود.

وی ادامه داد: سامانه یکپارچه عرضه خودرو یکی از ابتکارهای تیم سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که در کنار مدیریت بازار ارز سبب شده بود تا حدودی قیمت خودروهای داخلی در نیمه اول سال جاری مهار شود.

به دنبال این اظهار نظر وزیر صمت، شورای رقابت نیز واکنش نشان داده و فعالیت سامانه یکپارچه فروش خودروها را حاصل یک کار جمعی دانست.

شورای رقابت مدیریت بازار خودرو را در دست دارد

سپهر دادجوی توکلی- مدیر روابط عمومی شورای رقابت- در این رابطه، معتقد است که هر اظهار نظری توسط مسئولان می‌تواند برای مردم تلقی‌کننده پاسکاری وظایف باشد؛ در حال حاضر شورای رقابت مدیریت بازار خودرو را در دست دارد و از مشورت نهادهای متخصص از جمله وزارت صمت در این حوزه بهره می‌گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با تقسیم وظایفی که در شورای رقابت پیش‌بینی شده است، در حوزه خودرو از خردی جمعی متکی به تجربه سال‌های گذشته بهره گرفته می‌شود؛ در رابطه با نحوه عرضه خودروها، پیش از استقرار وزیر جدید صمت، این جمع‌بندی به نتیجه رسید و اکنون سامانه یکپارچه فروش خودروها به عنوان یک کار جمعی با محوریت معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار