معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

تفکر، اندیشه و منش شهدا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم

بیرجند (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت تفکر، اندیشه و منش شهدا باید سرلوحه کار و زندگی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تفکر، اندیشه و منش شهدا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم

سید محمدرضا طالبی در جلسه برنامه ریزی و تأمین اعتبار چاپ کتب دفاع مقدس در استان، ضمن خیرمقدم به دو رویداد مهم در پایان ماه صفر یکی سفر آیت الله رئیسی و دیگری دیدار مردم خراسان جنوبی با رهبری اشاره نمود و گفت: تمام توفیقات، پیشرفت ها و امنیتی که در کشور داریم مرهون ایثارگری ایثارگران و خون شهدای عزیز است.

وی با تأکید بر اینکه زنده نگداشتن یاد و نام شهدا فقط در گرو برگزاری یادواره ها و... نیست، متذکر شد: مهمتر این است که مردم بتوانند از دلاورمردی ها و اتفاقات مهم و بزرگی که این غیورمردان رقم زده اند، بهره برداری کنند و تفکر، اندیشه و منش شهدا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: دشمن درصدد کمرنگ کردن ارزش ها، باورها و اعتقادات است و برای این کار برنامه جنگ نرم فرهنگی را راه انداخته که متأسفانه جاهایی نیز توانسته کارش را کمی پیش ببرد.

طالبی با تأکید بر ضرورت حفظ ارزش های دفاع مقدس و تأثیری که در تحکیم باورها دارد، اظهار کرد: باید در اشاعه فرهنگ شهادت اهتمام ورزیم و در همین راستا نسبت به تهیه و انتشار کتب مربوط به شهدا و وصیت نامه شهدا اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار