کارگردان برای خروجی خوب یک فیلم باید سلیقه های مختلف را مد نظر قرار دهد

مشهد(پانا)_مدیر مجموعه پردیس سینما یی گفت، کارگردان فیلم باید بتواند سلیقه های مختلف را مورد توجه قرار دهند تا یک فیلم خروجی خوبی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان برای خروجی خوب یک فیلم باید سلیقه های مختلف را مد نظر قرار دهد

امیر حسین دبیرزاده، مدیر مجموعه پردیس سینما سیمرغ گفت: امروزه سینما استقبال بیشتری نسبت به گذشته دارد، مردم گرایش بیشتری نسبت به فیلم های کمدی وطنز دارند.

پردیس سینمایی سیمرغ اولین پردیس سینمایی کشور است که در ۱۳ آبان ماه ۱۳۷۷ به بهره برداری رسیده است که در آن مقطع قرار بود ۷ سالن داشته باشد که ۵ سالن آن به بهره برداری رسید ولی سالن ششم با ظرفیت ۳۰۰ نفر و یک سالن روباز تابستانی با ظرفیت ۸۰۰ نفر در آن مقطع با توجه به شرایط اقتصادی که مالکین مجموعه و هیئت مدیره داشتند به بهره برداری نرسید.حالا با توجه به مالکیت جدید درخواست داده شده که سالن روباز که اولین سالن تابستانه کشور است با توجه به مساحت ۱۶۷۸ متری پشت بام مجموعه در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

امیرحسین دبیرزاده گفت: استقبال مردم نسبت به سال های گذشته از فیلم های سینمایی بیشتر شده و روزانه به صورت میانگین بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر بازدید کننده داریم که فیلم های کمدی و طنز بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی گفت: اینکه یک فیلم بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرد بستگی به متن فیلم و فیلمنامه دارد و اینکه کارگردان فیلم بتواند سلیقه های مختلف را مورد توجه قرار دهند تا یک فیلم خروجی خوبی داشته باشد.

وی در پایان گفت: از مسئولین تقاضا داریم که سینماهایی که چند سالن دارند، در کنار پخش فیلم های سینمایی اجازه پخش مسابقات ورزشی حساس که در حال حاضر مسابقات جام ملت های آسیا را پیش رو داریم بدهند و همچنین روزانه یک سیانس از فیلم های خارجی روز را داشته باشیم تا هر روز شاهد پیشرفت بیشتر سینمای کشور باشیم.

دانش آموز خبرنگار: ایران مالدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار