رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس:

2‌ هزار پروژه‌ تحویلی به آموزش‌وپرورش باید تکمیل و مجهز باشند

‌تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکید کرد که تمام 2 هزار پروژه‌‌ تحویلی در ابتدای مهر همگی باید تکمیل و مجهز باشند و جشن افتتاح آن‌ها ‌در فضایی بانشاط با حضور پرشور دانش‌آموزان ‌برگزار شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
2‌ هزار پروژه‌ تحویلی به آموزش‌وپرورش باید تکمیل و مجهز باشند

به گزارش ‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، جلسه مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های سراسر کشور با حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

خان‌محمدی در ابتدای جلسه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب با این مضمون که «نزدیک قلّه‌ایم؛ خستگی ممنوع‌»، افزود: آن‌چه مهم است استمرار و پیوستگی گام‌هاست. هر چند مجبور باشیم قدم‌های کوچک برداریم تا به قله برسیم. با این هدف حرکت کنید و بدانید هر کجا کار سخت و نفس‌گیر شد، به قله نزدیکیم.

وی ادامه داد: هدف و قله اصلی و کلیت فعالیت‌های ما همان‌طور که حضرت آقا فرمودند برای خدمت به مردم است اما هدف نزدیکی که در پیش داریم به ثمر رساندن و تحویل 10 هزار کلاس درس است. در این روزهایی که اوج کار ماست باید با دقت و تلاش مضاعف کارها را پیش ببریم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درباره آمادگی برای تحویل 2 هزار پروژه آموزشی و پرورشی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید تصریح کرد: مدرسه‌سازی از پدیده‌های امیدآفرین مبتنی بر ایمان و اعتقاد است. تمام پروژه‌های تحویلی باید تکمیل و مجهز باشند و جشن افتتاح آن‌ها را در ایام ماه ربیع‌الاول در فضایی بانشاط با حضور پرشور دانش‌آموزان عزیز برگزار کنیم تا طعم شیرین خدمات دولت به خوبی انعکاس یابد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر جذب اعتبارات محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: سهم و ظرف ما در این بخش مشخص است. توجه کنید که این اعتبارات استانی شده و باید حتما آن را جذب کنید، چون تخصیص آن 100 درصد است.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های انجام‌شده، مدرسه‌سازی به موضوع اول استان‌ها تبدیل شده و تعدادی از استانداران در این مسیر پیشگام هستند. سعی ما به منظور پیدا کردن منابع جدید و پایدار، تخصیص و احکام موثر به خاطر این است که کلاس‌های درس جدید ساخته شود و دانش‌آموزان از عدالت و امکانات آموزشی برخوردار شوند.

این مقام مسئول ضمن تشکر از زحمات خیرین و جهادگران مدرسه‌ساز طی برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: مدیران باید توجه به خیرین را در صدر برنامه‌های خود داشته باشند و از این امر مهم غافل نباشند و خدمات را به خوبی تبیین کنند.

خان‌محمدی با قدردانی از اجرای مطلوب طرح شهید عجمیان تاکید داشت: این طرح، یک اقدام نهضتی اثرگذار است که حمایت‌های خوبی را به خود جلب کرده و با ادامه روند به زودی شاهد شاداب‌سازی و بهسازی کلیه مدارس هدف خواهیم شد.

‌در این جلسه، معاونان ستادی نیز نکاتی را در خصوص موضوعات اعتباری و برنامه‌ریزی پروژه‌های در دست ساخت بیان ‌و تعدادی از مدیران کل، مسائلی در مورد وضعیت جذب اعتبارات در استان‌های خود مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار