رئیس سازمان نوسازی‌ مدارس کشور خبر داد:

تحویل ‌27 هزار کلاس درس از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت از روز آغاز به‌کار دولت سیزدهم 5800 طرح آموزشی و پرورشی شامل 27 هزار کلاس درس به دانش‌آموزان تقدیم شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ‌27 هزار کلاس درس از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون

حمیدرضا خان‌محمدی در مراسم افتتاح مدرسه شهید آرمان علی‌وردی اظهار کرد: سازمان نوسازی مدارس متولی ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی است، ولی از روزی که بنیاد برکت حاضر شد و در بحث مدرسه‌سازی ورود کرد، برکت مدرسه‌سازی بسیار مضاعف شد. با کمال افتخار در کنار این عزیزان هستیم و هرجا بنیاد برکت حضور پیدا کند، برکت اعم از اشتغال، پیشرفت و آبادانی به آنجا وارد می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: مدرسه شهید علی‌وردی جزو مدارس مصوب سفر رئیس‌جمهور بود که بر این اساس در مجموع 10 مدرسه تا پایان مهر‌ در منطقه بهارستان تقدیم دانش‌آموزان می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تأکید کرد: این مدرسه کمتر از 120 روز آماده شد. یکی از مهمترین موضوعات همواره در جلسات هیات دولت مسئله مدرسه است و خوشحالیم که بنیاد برکت بحث پیشرفت کشور در این خصوص را آغاز کرده است.

خان‌محمدی گفت: از روز آغاز به‌کار دولت 5800 طرح آموزشی و پرورشی مشتمل بر 27 هزار کلاس درس به دانش‌آموزان تقدیم شده است. امیدوارم تا استقرار کامل عدالت آموزشی در سطح کشور جهاد مدرسه سازی استمرار یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار