مرحله استانی هشتمین دوره المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی رویش به ایستگاه آخر رسید

اعلام نتایج برگزیدگان مرحله استانی المپیاد رویش دختران در فارس

شیراز (پانا) _ مرحله استانی هشتمین دوره المپیاد دانش‌آموزی بازی‌های فکری سرگرمی رویش گروه دختران فارس در اردوگاه شهید دستغیب برگزارشد. در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنندگان در رشته‌های جنگا، لیوان چینی، مکعب روبیک، پنتاگو، بلاک‌آس، کریدور، اتللو و دومینو باهم به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات اول تا سوم این مسابقات تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج برگزیدگان مرحله استانی المپیاد رویش دختران در فارس

در رشته لیوان چینی مقطع ابتدایی، گروه دختران نازنین زهراحسینی از آباده، لیلیا کاظمی از کازرون و مینا زارعی از مرودشت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بین شرکت‌کنندگان مقطع متوسطه رشته لیوان چینی نیز در گروه دختران، لیلی کاظمی از کازرون، هستی ابراهیم اکبرزاده از ناحیه یک و سایا دهقان از فسا به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند.
همچنین در رشته جنگا در گروه دختران مقطع متوسطه به ترتیب زهرامسعودی از اقلید، حدیث غواصی از ناحیه یک شیراز مقام های اول و دوم و فاطمه اکبر زاده از داراب و شبنم مفتخر از ناحیه چهار شیراز هردو مقام ‌های سوم مشترک این مسابقات را کسب کردند .
در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز در گروه دختران، فاطمه علمداری از نورآباد، محدثه پارسایی از ناحیه یک شیراز ، مقام‌های اول و دوم و مینا قباد از ناحیه چهار شیراز ، و بهار قناعتیان از جهرم مقام سوم مشترک این مسابقات در رشته جنگا زا از آن خود کردند.

در رشته مکعب روبیک نیز در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه در گروه دختران، هانیه جعفری از آباده ،حدیث خوری از لارستان ، فاطمه فروغی زاده از ناحیه چهارشیراز به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند
همچنین در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در گروه دختران، پانیا باقری از مرودشت ، ترمه ناجی از ناحیه دو شیراز ،نیکا منوچهری از ناحیه یک شیراز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته مکعب روبیک را در بین شرکت‌کنندگان کسب کردند.
همچنین در رشته اتللو مقطع ابتدایی در گروه دختران، زهرا عظیمی ناحیه 4 شیراز، زهرا رشیدی از کامفیروز و آرنیکا کاظمی از ناحیه دو شیراز مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
در مقطع متوسطه نیز در بین دانش‌آموزان گروه دختران، زهرا جاوید از ناحیه سه شیراز ، آذین روزگار از مرودشت و حدیث حسنی از کازرون موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات شدند .
در رشته پنتاگو نیز در مقطع ابتدایی ،ویانا سالاری از ناحیه دوشیراز ،فاطمه اعتصامی فرد از فسا ، آیدا رضوانی از کازرون ، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.
همچنین در مقطع متوسطه ، یکتا چرخ انداز از کازرون ،خدیجه انتظار از داراب ، رها یعقوبی از ناحیه سه شیراز رتبه‌های اول تا سوم رشته پنتاگو را از آن خود کردند.

در رشته کریدور نیز در مقطع ابتدایی ، ستایش حسینی از ناحیه یک شیراز ، فاطیما صمیمی از کازرون ، مبینا محمد صادقی از کازرون به ترتیب مقام های اول تا سوم این رشته را کسب کردند .
همچنین در مقطع متوسطه درسا همتی از فسا ،ریحانه کرمی از ناحیه سه شیراز ، زهرا شیروانی از فسا رتبه های اول تا سوم رشته کریدور را از آن خودکردند .

همچنین در رشته بلاک‌آس مقطع متوسطه ، درسا حداد از ناحیه سه شیراز ، فاطمه افسری از ناحیه چهار شیراز ، ریحانه یوسفی از صفاشهر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند
در مقطع ابتدایی نیز در رشته بلاک آس ،نازنین زهرا قنبری از ناحیه سه شیراز ،سیده فاطمه حبیبی از مرودشت ، زهرا رحیم خانلی از جهرم به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقه را از آن خود کردند .

هشتمین دوره از مسابقات استانی بازی‌های فکری سرگرمی رویش در روزهای ۱۹ و۲۰ شهریور با حضور مسؤلین و روسای سازمان دانش آموزی مناطق ۵۹ گانه فارس در شیراز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار