معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس خبر داد:

برگزاری مرحله استانی المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی رویش در شیراز

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری مرحله استانی المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی رویش در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در اردوگاه شهید آیت‌آله دستغیب شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی رویش در شیراز

بهنام رازقی در گفت‌وگو با پانا با تاکید بر اینکه این مرحله از مسابقات به صورت اردوی فرهنگی تربیتی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با نام شهدای نوجوانان حرم نام‌گذاری شده است و دانش‌آموزان علاوه بر شرکت در مسابقات در برنامه‌های فرهنگی متنوعی که برای آنان در نظر گرفته شده است شرکت می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان از مناطق ۵۹ آموزش و پرورش استان فارس در این مسابقات حضور دارند که در رشته‌های اتللو، بلاک‌آس، جنگا، کریدور، مکعب روبیک، دومینو، پنتاگو و لیوان چینی باهم به رقابت می‌پردارند.

به گفته رازقی، بیش از ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی در روند برگزاری این مسابقات همکاری دارند که ۵۰ نفر از این تعداد را داوران و ناظران تشکیل می‌دهند.

مسابقات بازی‌های فکری سرگرمی رویش امسال از سطح مدرسه در تمامی مناطق استان فارس برگزار شد که برگزیدگان مدرسه‌ای پس از رقابت در مسابقات منطقه و شهرستان به مرحله استانی راه‌یافته‌اند؛ اردوگاه شهید آیت‌آله دستغیب روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه میزبان دختران راه‌یافته به مرحله استانی است و در روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه نیز شاهد رقابت استانی دانش‌آموزان پسر است.
در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته علاوه بر اهدای جوایز لوح تقدیر اعطا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار