امام جمعه ملارد:

برقراری قوانین الهی در جامعه موجب تقویت ایمان مردم می‌شود

ملارد (پانا) - امام جمعه شهرستان ملارد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز، برقراری قوانین الهی در جامعه را راهی موثر در هدایت مردم به راه و روش صحیح زندگی دانست که موجب تقویت ایمان آنها نیز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برقراری قوانین الهی در جامعه موجب تقویت ایمان مردم می‌شود

حجت السلام و المسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه شهرستان ملارد، در نماز جماعت با اشاره به اهمیت برقراری قوانین الهی با حاکمیت صحیح، گفت: خداوند در قرآن کریم همواره با سخنان خود نشانه‌هایی برای هدایت مسلمانان به راه صحیح زندگی قراره داده است که مردم با خواندن آنها و قرار دادن نکات مهم قرآن در زندگی خود می‌توانند به سعادت برسند.

امام جمعه ملارد ضمن اشاره به اهمیت رعایت دستورات الهی در انجام قوانین جامعه افزود: نقش مسئولین در این موضوع، پررنگ است، زیرا شخصی که مسئول است باید تمام جوانب را طبق سخنان الهی در نظر بگیرد و سپس برای مردم تصمیم بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر کسی به آنچه خداوند نازل کرده است عمل نکند و ایمان نیاورد جز کفار حساب می‌شود زیرا خداوند به دنبال سعادت و خوشبختی بنده خودش است و کسانی را برای راهبری انتخاب می‌کند که در درجه اول به مسائل دینی عادل و آگاه باشد و در جایگاه مسئولیت و وظیفه خود مردم را هدایت کند به سمت انجام کارهای درست و در راه رسیدن به قرب الهی مردم را یاری کند و آنها را به کسب ایمان، تقوا و ترویج آنها تشویق کند.

خوبانی تشریح کرد: توزیع عادلانه قدرت، رسیدگی به حق و حقوق مردم، ترویج علم و معرفت و برقراری قوانینی درست طبق معنویت توحیدی پایه‌های اصلی یک حکومت درست در جامعه است که با وجود موارد ذکر شده بین مردم صلح و برادری برقرار می‌شود و آرامش در جامعه حاکم می‌شود و با همت مسئولین و یاری مردم تمدن اسلامی شکل خواهد گرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار