با کاپیتانی حاج‌صفی و حضور یک مهاجم؛

ترکیب تیم ملی مقابل بلغارستان اعلام شد

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در فیفا دی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه هریستوف‌بتوف مقابل تیم ملی بلغارستان قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب تیم ملی مقابل بلغارستان اعلام شد

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در فیفا دی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه هریستوف‌بتوف مقابل تیم ملی بلغارستان قرار می‌گیرد.

علیرضا بیرانوند مثل همیشه دروازه‌بان تیم ملی ایران است؛ شجاع خلیل‌زاده و مرتضی پورعلی‌گنجی، دو مدافع میانی هستند که جلوتر از محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر به ترکیب تیم ملی رسیده‌اند و رامین رضاییان هم به صادق محرمی در پست دفاع راست ترجیح داده شده و احسان حاج‌صفی نیز به‌عنوان کاپیتان در جناح چپ خط دفاعی به میدان می‌رود.

سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی هافبک‌های دفاعی تیم ملی ایران هستند که امشب مقابل بلغارستان از ابتدا در ترکیب قرار گرفته‌اند و جلوتر از آنها سامان قدوس برای نخستین بار با نظر امیر قلعه‌نویی در جمع ۱۱ نفر اصلی مقابل بلغارستان قرار گرفته است.

علیرضا جهانبخش و محمد محبی، وینگرهای تکنیکی تیم ملی هستند که در سمت راست و چپ بازی می‌کنند و در راس خط حمله نیز مهدی طارمی جلوتر از شهریار مغانلو در جمع نفرات اصلی مقابل بلغارستان قرار گرفته است.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل بلغارستان را این نفرات تشکیل می‌دهند:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی (کاپیتان)، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و مهدی طارمی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار