معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش جهارمحال و بختیاری:

فرآیند بررسی مدارک و معاینات پزشکی آزمون دبیری آغاز شد

سهمیه استخدامی ماده ۲۸ دبیری و هنر آموز ۲۶۶ سهمیه است

شهرکرد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز فرایند بررسی مدارک و معاینات پزشکی آزمون دبیری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند بررسی مدارک و معاینات پزشکی آزمون دبیری آغاز شد

امین سلیمانی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا گفت: «سهمیه استخدامی ماده ۲۸ دبیری و هنرآموزی ۲۶۶سهمیه است که از ۱۲شهریورماه بررسی اسناد و مدارک و معاینات پزشکی و بررسی ویژگی های فیزیکی و روانی داوطلبان آزمون دبیری آموزش و پرورش آغاز شده و تا ۱۸شهریورماه ادامه دارد.»

وی با اشاره به فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان گفت: «درفرآیند ارزیابی تکمیلی، بررسی صلاحیت های عمومی و گزینش همکاران از شنبه ۱۸شهریورماه به مدت یک هفته آغاز خواهد شد؛ همچنین در مراکز پیش بینی شده داوطلبین جهت فرایند گزینش و مصاحبه حضور و در فرایند جدید ارزیابی شرکت خواهند کرد.»

وی ادامه داد: «ارزیابی تکمیلی در سه مرحله صورت می گیرد؛ مرحله اول داوطلب معرفی شده باید جهت بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری در زمان ثبت‌نام در آزمون و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی، روانی و معاینات پزشکی در این مرحله، مطابق زمان تعیین شده توسط اداره کل آموزش و پرورش اقدام کند، در مرحله دوم داوطلب باید بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی هسته گزینش استان نسبت به مراجعه به محل‌های تعیین شده گزینش جهت انجام فرایند مصاحبه گزینش اقدام کند. در مرحله سوم داوطلب با داشتن پرینت کارنامه اولیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و کارت ملی، طبق زمان اعلام شده توسط اداره‌کل جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوط مراجعه کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: «طی فرایند ارزیابی تکمیلی همکاران در حوزه اداری، متوسطه، گزینش، اداره ارزیابی، معاونان و روسای ناحیه یک و دو و پشتیبانی مشغول استخدام داوطلبان هستند.»

وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در مصاحبه با داوطلبان گفت: «سال های گذشته مصاحبه با داوطلبان به صورت سنتی انجام می شد، امسال بنابر سیاست جدید وزارت آموزش و پرورش و اسناد بالادستی کانون های ارزیابی بر اساس سیاست های کلی نظام فرایند مصاحبه را متحول می کنند؛که این فرایند از لحاظ فرم و محتوا تغییر پیدا کرده است.

امین سلیمانی گفت: «سال گذشته سهمیه جهت استخدام داوطلبان، ۱۱۷سهمیه بود که امسال به ۲۶۶سهمیه افزایش پیدا کرده که با تلاش در سال آینده سهمیه را افزایش خواهیم داد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش در پایان از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش و تمامی همکاران حاضر در صحنه در حوزه پشتیبانی، بازرسی، حراست، گزینش، روابط عمومی و... قدردانی کرد.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار