معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

یک‌هزار و ۸۷۰ فضای ورزشی در سطح کشور به دانش‌آموزان اهدا شد

شهرکرد (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی در هنرستان دخترانه قائمیه شهرکرد گفت یک‌هزار و ۸۷۰ فضای ورزشی در سطح کشور به دانش‌آموزان اهدا شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
یک‌هزار و ۸۷۰ فضای ورزشی در سطح کشور به دانش‌آموزان اهدا شد

صادق ستاری فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی درون و برون مدرسه‌ای تعریف شده در قالب طرح شهید سلیمانی، تاکنون یک‌هزار و ۸۷۰ فضای ورزشی در سطح کشور به عنوان هدیه از سوی دولت به دانش‌آموزان اهدا شده که تلاش می‌شود باقیمانده فضاهای ورزشی تعریف شده در قالب طرح شهید سلیمانی نیز هرچه زودتر احداث شود تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد فضای ورزشی در مدارس به عنوان یکی از تکالیف دولت مشخص شده است، تلاش می‌شود مرحله دوم طرح شهید سلیمانی هرچه زودتر در سطح مدارس کشور اجرایی و برنامه تعریف شده در این مرحله اطلاع رسانی شود.

ستاری فرد اظهار کرد: با توجه به کمبود مربی تربیت بدنی، توانمندسازی آموزگاران ابتدایی در کوتاه مدت و گرفتن مجوز استخدام معلم و مربی تربیت‌بدنی و پرورشی از سازمان امور اداری و استخدامی از جمله برنامه‌های این معاونت است.

وی در پایان عنوان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی تعداد ۴۴ فضای ورزشی درون و برون مدرسه‌ای در مدت ۲ سال گذشته در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شده است؛ همچنین در مرحله دوم ضمن استمرار طرح شهید سلیمانی برنامه آزادسازی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه در دستور کار قرار می گیرد.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار