کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط موثر با فرزندان در شیروان برگزار شد

شیروان(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط موثر با فرزندان، توسط آموزش و پرورش و با همکاری فرماندهی انتظامی در چهار آموزشگاه این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط موثر با فرزندان در شیروان برگزار شد

یحیی محمد عباسی گفت: این کارگاه ها در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی، با موضوعات مدیریت ارتباط موثر با فرزندان و کنترل خشم در چهار آموزشگاه و با حضور ۲۴۰ نفر از اولیا و با تدریس سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اطلاعات و امنیت و علی درخش، مشاوره تخصصی آموزش و پرورش برگزار شد.

وی در خصوص خدمات مرکز مشاوره، دوره های ضمن خدمت و حوزه تربیت بدنی نیز بیان کرد: برنامه طرح نماد، پایگاه انتخاب رشته با حضور دو مشاور در مرکز و انتخاب رشته برای ۴۰ دانش آموز، دوره ضمن خدمت سازمان دانش آموزی حضوری برای ۱۸۰ نفر همکار به صورت کلاس های تئوری و عملی، میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان مرحله استانی پسر در تیرماه، اعزام دانش آموزان دختر و پسر به مسابقه استانی و کشوری، خرید تجهیزات سالن های ورزشی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان نیز توسط کارشناسان و همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی انجام شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان در رابطه با برگزاری اردوهای زیارت اولی نیز اظهار کرد: ۱۳۰ نفر از دانش آموزان زیارت اولی برای زیارت مشهد مقدس به مدت ۴ روز به صورت رایگان از آموزشگاه های شبانه روزی سعادت سولدی، ۲۲ بهمن، شبانه روزی نمونه فرزانگان و شبانه روزی شهید رجایی لوجلی به مشهد مقدس اعزام شدند.

یحیی محمد عباسی در پایان افزود: کلاس های اوقات فراغت تابستان در ۳۰ پایگاه و ۱۶۰ کلاس و با حضور بیش از ۱۷۰۰ دانش آموز که در پایگاهای اوقات فراغت ثبت نام کرده بودند، این کلاس ها از تیرماه شروع و در شهریورماه با برگزاری اختتامیه، با حضور مربیان و دانش آموزان به پایان رسید.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار