معاون وزیرآموزش و پرورش:

تربیت و پویایی نسل آینده‌ساز ایران در تراز انقلاب اسلامی از اهداف مدارس غیردولتی است

تهران (پانا) - معاون وزیرآموزش و پرورش تربیت و پویایی نسل آینده‌ساز ایران در تراز انقلاب اسلامی را از اهداف مدارس غیردولتی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت و پویایی نسل آینده‌ساز ایران در تراز انقلاب اسلامی از اهداف مدارس غیردولتی است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، احمد محمودزاده در همایش دو روزه روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در اردوگاه شهید‌باهنر تهران با تاکید بر برنامه‌ریزی برای بازگشایی شکوهمند مدارس غیردولتی، خواستار پیگیری برنامه‌های پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲ در راستای زیبایی‌سازی محیطی، بهسازی و ایمن‌سازی فیزیکی و سازه‌ای مدارس غیردولتی در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت آئین‌نامه اجرایی مدارس برای بازگشایی مدارس غیردولتی شد.

وی با تاکید بر مشارکت همه عوامل اجرائی، آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی برای برنامه‌ریزی آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: از مدیران مدارس انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب آموزشی و پرورشی، یک شروع به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز را برای دانش‌آموزان سراسر کشور رقم بزنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش تربیت و پویایی نسل آینده‌ساز ایران در تراز انقلاب اسلامی را یکی از اهداف مهم مدارس غیردولتی ذکر کرد و افزود: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان برای ترویج و تعمیق مبانی فکری و بینش اعتقادی آنان در موضوعات مختلف اعم از مباحث و آموزه‌های دینی، فلسفه حجاب و عفاف، هویت‌‌بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد انتظار است.

وی توانمندسازی مدیران مدارس غیردولتی و تقویت مدیریت مدرسه‌محور را یادآور شد و گفت: ادارات آموزش و پرورش و مدارس سراسر کشور باید در قالب پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ و در راستای آشنایی با موضوعات پدافند غیرعامل و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان مبادرت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار