با هدف هماهنگی و انسجام برنامه‌های پروژه مهر ۱۴۰۲

ساماندهی نیروی انسانی و زیبا سازی فضای مدارس در اولویت قرار گرفته است

کرمان(پانا) - جلسه کارگروه های تخصصی پروژه مهر به منظور تدوین مستندات پروژه مهر مدارس و برنامه ریزی جهت بازگشایی مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش، مسئولین کارگروه های تخصصی، دبیر و رابط پروژه مهر ۱۴۰۲ تشکیل شد و درخصوص چگونگی تدوین، ارسال و ارزیابی مستندات کمیته ها و همچنین شیوه نامه ی پروژه مهر بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی نیروی انسانی و زیبا سازی فضای مدارس در اولویت قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان راور، غلامرضا محمودی مدیر آموزش و پرورش با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و جدیت در اجرای برنامه های پروژه مهر گفت: ساماندهی نیروی انسانی، زیبا سازی فضاهای آموزشی، ثبت نام دانش آموزان، کلاس بندی و... باید با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: کمیته های پروژه مهر باید طوری عمل نمایند، تا با بهره گیری از توان و تخصص تمامی همکاران، زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم آورند.

محمودی از آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۷ هزار و پانصد دانش آموز در ۶۰ مدرسه شهرستان ثبت نام و تقریبا تمام دانش آموزان به جز تعداد محدودی در پایه های هفتم و دهم ثبت سفارش کتب درسی شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور با تاکید بر برنامه ریزی مدیران مدارس و آمادگی جهت اجرای ویژه برنامه های شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، گفت: در روزهای پایانی شهریورماه مانور بازگشایی را جهت ارزیابی و میزان آمادگی مدارس برگزار خواهیم کرد و نقاط ضعف احتمالی را شناسایی می کنیم.

در جلسه کمیته های تخصصی پروژه مهر، هریک از مسئولین کارگروه های تخصصی، گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه و نظرات و پیشنهادات خود را جهت اجرای هرچه بهتر پروژه مهر سال ۱۴۰۲ اعلام داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار