تکواندو قهرمانی نونهالان جهان؛ برنامه نمایندگان ایران در روز سوم

تهران (پانا) - ۶ نماینده کشورمان در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان امروز و در روز سوم مسابقات، به دیدار حریفان خود می‌روند.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو قهرمانی نونهالان جهان؛ برنامه نمایندگان ایران در روز سوم

به گزارش فدراسیون تکواندو، ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان امروز چهارشنبه ۸ شهریور در هتل «هیلز» شهر سارایوو پیگیری می‌شود و ۴ نماینده کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده و در گروه دختران روژان صوفی در رده قدی ۱۶۸- سانتی متر و در وزن ۵۱- کیلوگرم که ۲۹ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست باید با «امانگلدی» از قزاقستان مبارزه کند و در صورت برتری به دیدار برنده اردن و کرواسی خواهد رفت.

سیده کیمیا محمدی در رده قدی ۱۷۲- سانتی متر در وزن ۵۵- کیلوگرم در اولین مبارزه «گتو» از استرالیا را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه تکواندوکاران کره جنوبی و اوکراین خواهد رفت. در این وزن هم ۲۷ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

در رده قدی ۱۶۴- سانتی متر و در وزن ۴۷- کیلوگرم که ۳۴ تکواندوکار حضور دارند، هلیا ابراهیمیان ابتدا باید با «دیا پیوا» از بلغارستان مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه قبرس و سوئد خواهد رفت.

در گروه پسران و رده قدی ۱۶۸- سانتی متر ۴۴ تکواندوکار از جمله دو نماینده از کشورمان رقابت خواهند کرد. پویا اوجاقلو بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه آذربایجان و کرواسی می رود. مهیار فتحی نیز دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس به مصاف برنده دیدار آمریکا و لهستان می‌رود. (طبق قانون این مسابقات تکواندوکاران به لحاظ قدی می‌توانند رده مبازراتی خود را تغییر دهند)

در رده قدی ۱۷۲- سانتی متر، سید میرعباس حسینی فرد در دیدار نخست «پونگساکون» از تایلند را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف با برنده کره جنوبی و ازبکستان می‌رود. در این رده ۳۶ تکواندوکار حضور دارند.

برای تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات تاکنون کوثر اوجاقلو یک مدال نقره و یاسان جعفری یک مدال برنز کسب کرده اند.

این دوره از مسابقات با حضور ۶۲۲ ورزشکار از دوشنبه ۶ شهریور به میزبانی بوسنی و هرزگوین در شهر سارایوو آغاز شده است و تا پنجشنبه ۹ شهریور ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار