برگزاری نشست هماهنگی جشن عاطفه‌ها در آموزش و پرورش ابرکوه

ابرکوه (پانا) - نشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس شهرستان ابرکوه، با حضور مدیر آموزش و پرورش، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئول سازمان دانش‌آموزی در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هماهنگی جشن عاطفه‌ها در آموزش و پرورش ابرکوه

این جلسه که به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص برپایی هر چه باشکوه‌ تر جشن عاطفه‌ها و زنگ احسان در سطح مدارس شهرستان ابرکوه برگزار شد، سید محمدرضا نجفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه، در رابطه با اهمیت و جایگاه کمک کردن و همیاری نکاتی را بیان کرد.

وی با اشاره اینکه در جشن عاطفه ها تنها به کمک‌های مادی اکتفا نکرده و توجه به نیازهای تحصیلی و مشاوره ای دانش آموزان نیز در طول سال مدنظر قرار گیرد، گفت: ترویج روحیه انفاق و همبستگی و اتحاد یکی از اهداف این جشن است و اگر این روحیه در دانش آموزان پرورش یابد فقر از جامعه رخت برمی بندد.

در ادامه فاطمه رجبی نژاد، مسئول سازمان دانش آموزی ابرکوه به تشریح برنامه‌های اجرایی شیوه‌نامه جشن عاطفه‌ها پرداخت و سپس مدیر کمیته امداد شهرستان، نیز ضمن بیان صحبت‌هایی در خصوص اهمیت انفاق و نیکوکاری، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

در پایان جلسه نیز اعضا در زمینه نحوه برگزاری این مراسم نظرات خود را بیان کردند.

شایان ذکر است مراسم جشن عاطفه ها، هفته دوم مهرماه در تمامی مدارس شهرستان و به صورت نمادین در دبستان شهید محمود فلاحزاده برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار