معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

طرح فراگیر پرورشی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از اجرای طرح فراگیر پرورشی در راستای مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح تمامی مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح فراگیر پرورشی در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

غلامرضا فدوی در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل با مدیر و معاونین آموزش و پرورش میاندوآب بیان کرد: پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری با بهره گیری از مشاوران مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات مشاوره‌ ای به دانش آموزان هستند.

فدوی اضافه کرد: برگزاری نشست های تبیینی در خصوص عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی، ایرانی در سال تحصیلی آینده در سطح مدارس دنبال خواهد شد.

به گفته وی در راستای تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان و با استفاده از ظرفیت مراسمات صبحگاهی، تقویت هویت ملی و عشق به میهن، تقویت پرچم و سرود ملی در سطح مدارس و برگزاری اردوهای راهیان نور به جد پیگیری خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ادامه داد: برای پیشگیری از آسیب های روانی، اجتماعی دانش آموزان، استفاده از نتایج غربالگری و سنجش سلامت روان و استقرار میزهای نماد در سطح مناطق ضروری است.

به گفته فدوی، دانش آموز محوری و استفاده و مشارکت دانش آموزان در طراحی و اجرای برنامه های پرورشی در مدارس میاندوآب پیگیری شده است و بازدید کیفی، هدفمند و مستمر از فعالیت های پرورشی مدارس شهرستان میاندوآب باید در دستور کار عوامل اداری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار