مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

مصاحبه تخصصی در فرآیند انتخاب مدیران مدارس شاهد ضررویست

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه فرزندان شاهد در آموزش و پرورش امانت هستند؛ گفت: حساسیت در انتخاب مدیران مدارس شاهد بالاست و باید مصاحبه تخصصی صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه تخصصی در فرآیند انتخاب مدیران مدارس شاهد ضررویست

جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دراین جلسه با بیان اینکه فرزندان شاهد امانت در آموزش و پرورش هستند؛ اظهار داشت: مدیران و معلمان مدارس لازم است به صورت ویژه امورات تحصیلی آنان را پیگیری و رسیدگی کنند.

«مهین منافی» با بیان اینکه تعداد 51 مدرسه شاهد در سطح استان فعالیت می کند؛ گفت: در سالتحصیلی جدید قریب به 17هزار نفر دانش آموز استان در این مدارس مشغول تحصیل می باشند و تعداد قریب به 2000 نفر از دانش آموزان استان مشمول طرح شاهد و طرح پراکنده هستند.

وی با بیان اینکه همه فرهنگیان و جامعه قدردان شهدا و ایثارگران هستند؛ افزود: 826 نفر از دانش آموزان استان مشمول طرح پراکنده شاهد می باشند که شهرستان سردشت با 155 دانش اموز بیشترین تعداد را داراست.

«مهدی فعال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گفت: فلسفه ایجاد مدارس شاهد، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه است لذا باید در انتخاب مدیران این مدارس، شایستگی، تعهد و توانایی این افراد مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار