مدیران مدارس آذربایجان‌غربی اطلس دسترسی دانش‌آموزان را ارائه کنند

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت مدیران مدارس لازم است در اسرع وقت اطلس دسترسی دانش‌آموزان که تهیه شده و شامل اطلاعات و شرایط تحصیلی افراد است ارائه کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس آذربایجان‌غربی اطلس دسترسی دانش‌آموزان را ارائه کنند

مهین منافی روز یکشنبه در بازدید از مدیریت ناحیه یک ارومیه که به همراه مشاوران وی انجام شد افزود: آذربایجان غربی طبق ارزیابی وزارتی آمادگی استقبال از مهرماه و سال تحصیلی جدید را داراست و در این راستا بازگشایی مدارس و اصلاح و پرکردن فرمهای لازم در زمینه میزان آمادگی برای بازگشایی مدارس در سامانه ضروریست.

وی درباره اطلس دسترسی بیان کرد: ضروریست مدیران اطلاعات میزان دسترسی به سامانه شاد و بسته های آموزشی و اینکه برای هر دانش آموز در سال تحصیلی جاری چه برنامه ای دارند را مشخص و به صورت شفاف ارائه دهند.

منافی گفت: با اولیا صحبت شود و اقناع سازی آنان نسبت به برنامه های آموزش و پرورش توسط مشاوران و انجمن اولیا و مربیان ارائه شود.
وی با بیان اینکه بازخورد تحصیلی در تعامل دوسویه انجام می‌شود افزود: ضدعفونی مدارس و دایر کردن مدارس و کلاسهای خلوت یک ضرورت است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: نیازمند مدیران خلاقیم تا دانش آموزان را علاقمند به تحصیل کرده و انگیزه انان را تقویت کنند.
وی اضافه کرد: روند ثبت نام‌هاو مشکلات موجود باید روزانه به اداره کل گزارش شود و مشکلات موجود در بخش تعمیر و تجهیز مدارس را نیز بررسی و همه نیازها و یا مشکلات موجود را احصا و تا پایان هفته ارائه شود.
منافی ادامه داد: حفط انسجام نیروها نیز در تمامی مناطق یک ضرورت است و لازم است با صبر و طمأنینه و آرامش و ارائه راهکار نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.
منافی با بیان اینکه جذب بازماندگان از تحصیل در مناطق محروم و حاشیه ای شهر با جذب خیرین آموزشی از برنامه های استانی است، ادامه داد: ۲۰ شهریور مانور بازگشایی مدارس در استان انجام می شود.

مهدی ربیع کیا، سرپرست مدیریت ناحیه یک ارومیه نیز در این دیدار گفت: برنامه های پروژه مهر در این منطقه با جدیت پیگیری می شود و اطلس دسترسی نیز تدوین و اماده سازی شده است تا در ابتدای مهرماه مدارسی شاد و با نشاط برای دانش آموزان آماده سازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار