مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مدارس محل تحقق اهداف بخشنامه‌ها هستند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای مدارس در دستگاه تعلیم و تربیت، مدارس را محل تحقق اهداف بخشنامه‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس محل تحقق اهداف بخشنامه‌ها هستند

مسعود سعادتی در جمع مدیران مدارس ناحیه چهار تبریز گفت: تراز دولت شهید رجایی و باهنر میزان عملکرد سایر دولت ها بوده و لذا انقلاب اسلامی نیز یک انقلابی فرهنگی بود که هر موقع در هر وقتی به این رویکرد بیشتر از همیشه توجه کرده ایم در هر زمینه ای موفق شده ایم و نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با وجود اینکه چالش های مختلفی در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد اما عوامل مدارس براساس آیین نامه های اجرایی، توان تحول و تغییر در آموزش و پرورش را دارند.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس خط مقدم مقابله با مشکلات هستند چرا که مدارس محل تحقق اهداف بخشنامه ها هستند و برای حصول نتیجه بخشنامه ها باید منطبق بر شرایط مدرسه باشد.

وی تصریح کرد: دو سال با آموزش مجازی همراه بودیم اما عملا پرورش بر عهده خانواده ها بوده و با وجود اینکه والدین دلسوز ترین فرد نسبت به دانش آموزان هستند ولی باز هدفمندی و کارایی به اندازه فعالیت مدارس در این خصوص نبوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: مدیران و روسای نواحی و مناطق باید روزی شکوهمند و به یاد ماندی برای دانش آموزان بسازند و لذا در این راستا امید است با انجام وظایفی که در این زمینه بر عهده داریم به درستی انجام داده تا شاهد بهترین رویداد ها در این روز باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار