مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تقویت و افزایش عدالت آموزشی در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر تقویت و افزایش عدالت آموزشی در مدارس که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تقویت و افزایش عدالت آموزشی در مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

مسعود سعادتی در مراسم اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات آموزشی کشور به مدارس آذربایجان شرقی گفت: ‌بحث عدالت آموزشی یکی از تاکیدات ویژه تحول بنیادین آموزش و پرورش است و لذا در این راستا عدالت آموزشی ابعاد مختلفی دارد که یکی از آن ابعاد مربوط به ۱۲ ماموریت رئیس جمهور در سال ۱۴۰۲ به آموزش و پرورش می‌شود که در این خصوص یکی از ماموریت ها توجه اساسی به بحث عدالت آموزشی است و به ترتیب تقویت حساب های مدارس دولتی و کمک به ارتقای امکانات و ابزارهای آموزشی که کیفیت آموزش را افزایش میدهد از دیگر ماموریت های سال ۱۴۰۲ است.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد بسیار مهم عدالت تحصیلی، کیفیت آموزشی است چرا که در طول سال های اخیر عدالت آموزشی و کیفیت آموزشی یکی از دغدغه های بسیار مهم در حوزه آموزش و پرورش بوده است و لذا در این خصوص هدف اصلی ارسال این کاروان نظارت بر کیفیت آموزشی در مناطق محروم است چرا که موجب افزایش کیفیت آموزشی در مدارس مناطق محروم می‌شود.

سعادتی اظهار کرد: دولت سیزدهم و وزارت آموزش وپرورش بر اساس محور های تحول آموزشی سعی بر این دارد تا بحث عدالت آموزشی، تقویت زیر ساخت های دولتی وتوجه به مدارس مناطق محروم جزء اولویت های اول قرار دهد تا در آینده ای نه چندان دور شاهد رویداد های عالی در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: امید است با انجام اقداماتی که در راستای تقویت و افزایش عدالت آموزشی در مدارس صورت میگرد شاهد موفقیت ها و افتخارات بسیار عالی توسط دانش آموزان در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

دانش آموز خبرنگار : اهورا پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار