رییس اداره امورتربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی

حضور 350 مشاور تخصصی مجرب در 102پایگاه مجاز انتخاب رشته خراسان رضوی

مشهد(پانا) -رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اعلام کرد350 مشاور تخصصی مجرب و متعهد در 102پایگاه مجاز انتخاب رشته خراسان رضوی در انتخاب بهترین رشته تحصیلی، دانشگاه و شهر محل تحصیل راهنمای داوطلبان هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور 350 مشاور تخصصی مجرب در 102پایگاه مجاز انتخاب رشته خراسان رضوی

مرتضی سبزیکاران مشهدی رییس اداره امورتربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی گفت: انتخاب رشته آخرین قدم در فرآیند ورود دانش‌آموزان به دانشگاه است و نتیجه زحمات چندین ساله داوطلبان به یک انتخاب رشته صحیح و منطقی بستگی دارد. بنابراین پی بردن به اینکه چگونه یک انتخاب رشته صحیح داشته باشیم در رسیدن به موفقیت بسیار اهمیت دارد. اگر در انتخاب رشته دقت کافی را نداشته باشید، ممکن است در رشته یا دانشگاهی قبول شوید که علاقه ای به آن ندارید. انتخاب رشته، فرایندی بسیار مهم است؛ زیرا در ساده ترین حالت می‌تواند تعیین کننده مسیر زندگی تان باشد.

وی افزود: 350مشاور تخصصی مجرب و متعهد در 102پایگاه مجاز انتخاب رشته خراسان رضوی در انتخاب بهترین رشته تحصیلی، دانشگاه و شهر محل تحصیل راهنمای داوطلبان عزیز هستند.

وی بیان کرد: از جمله علت های مراجعه داوطلبان کنکور سراسری به پایگاه های مجاز انتخاب رشته می‌توان به حضور مشاوران مجرب و آموزش دیده بر اساس تغییرات جدید کنکور سراسری در پایگاه، تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش بودن آن‌ها، برگزاری آزمون‌های روانشناختی جهت شناخت تیپ های شخصیتی، ارائه خدمات مختلف مشاوره ای در حیطه های بالینی، خانواده، تحصیلی، شغلی، روان‌سنجی و مشاوره کودک و نوجوان اشاره کرد.

سبزیکاران ادامه داد: داوطلبان کنکور سراسری از سه طریق پیش ثبت نام در نورینو و بهره مندی از 5درصد تخفیف، تماس با تلفن‌های ارائه شده در اطلاعیه‌ها و رزرو نوبت و مراجعه حضوری به پایگاه‌های مجاز انتخاب رشته کنکور نسبت به ثبت نام و رزرو نوبت در پایگاه‌های مجاز انتخاب رشته کنکور سراسری و موسسات آموزش عالی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: جهت پیش ثبت نام در نورینو، ابتدا باید وارد سایت my.medu.ir شوید و با وارد کردن کدملی و شناسه شناسنامه به عنوان کد کاربری و رمز عبور، به ماژول نورینو ورود پیدا کنید. با انتخاب پایگاه و مشاهده لیست مشاوران می‌توانید مشاور مورد نظرتان را انتخاب و تلفن همراه و رشته خود را ثبت و تایید کنید تا کارشناسان پذیرش مرکز مشاوره جهت هماهنگی با شماره وارد شده تماس بگیرند.

رییس اداره امورتربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی در پایان گفت: انتخاب رشته آخرین قدم در فرآیند ورود دانش‌آموزان به دانشگاه است و نتیجه زحمات چندین ساله داوطلبان به یک انتخاب رشته صحیح و منطقی بستگی دارد. بنابراین پی بردن به اینکه چگونه یک انتخاب رشته صحیح داشته باشیم در رسیدن به موفقیت بسیار اهمیت دارد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار