رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی

مخاطب اصلی فرایند اجرایی طرح رشدواره، مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هستند

مشهد(پانا)- رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش خراسان رضوی بعد از رونمایی از پوستر طرح رشد واره گفت،مخاطب اصلی فرایند اجرایی طرح رشدواره مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مخاطب اصلی فرایند اجرایی طرح رشدواره، مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هستند

افتتاحیه و رونمایی از پوستر طرح رشدواره مربیان و معاونان در سالن جلسات دفتر مدیرکل، با حضور سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی، علی مهدوی خواه معاون‌پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی و محمد‌مهدی حسین‌پور رئیس فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

علی مهدوی‌خواه معاون پرورشی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های محوری اجرایی در طی سال تحصیلی گفت: هر یک از دانش آموزان در طی سال تحصیلی جاری ۲ روز باید اردو بروند، عضو یکی از تشکل های دانش‌آموزی بشوند، در یک رشته مسابقاتی شرکت کنند، برای هر یک از آنان موقعیت گفتگو و پرسش و پاسخ جهت خردورزی و انتقادگری فراهم شود و برای همه دانش آموزان زمینه اقامه نماز جماعت نیز فراهم شود.

در ادامه محمد‌مهدی حسین‌پور رئیس فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: مخاطب اصلی فرایند اجرایی طرح رشدواره، مربیان و معاونین پرورشی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هستند و البته سایر فرهنگیان هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

حسین پور ادامه داد: مرحله اول شامل حوزه تبیینی و حوزه مهارتی به صورت حضوری است، در قسمت حوزه تبیینی شُبهات دانش‌آموز برطرف می‌شود و در حوزه مهارتی، مهارت های اصلی مانند سرود ، تولید محتوا با گوشی همراه برای مربیان و معاونان آموزش داده می‌شود.

رئیس فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان مطرح کرد: سپس برگزیدگان مرحله اول به صورت حضوری در مرحله دوم شرکت خواهند کرد و مرحله سوم این طرح، در طول سال تحصیلی به صورت حضوری و مجازی و پیشرفته ادامه خواهد داشت.

دانش‌ آموز خبرنگار: الناز حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار