مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

طرح رشدواره، یاریگر اجرای کارهای پرورشی است

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت طرح رشدواره کمک شایانی به اجرای مسائل پرورشی خواهد کرد و برای این طرح واقعا تدبیر اندیشی شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح رشدواره، یاریگر اجرای کارهای پرورشی است

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سال جدید طرح رشد واره اجرا خواهد شد که کمک شایانی به اجرای مسائل پرورشی خواهد کرد و برای این طرح واقعا تدبیر اندیشی شده است. برای برگزاری این دوره ها زحمات زیادی کشیده شده است و چندین طرح وزمینه سازی شده است.انشاالله با کمک این دوره ها بتوانیم برنامه های پرورشی گسترده ای داشته باشیم.

شوشتری بیان کرد: اگر برای شروع سال تحصیلی برنامه ریزی نداشته باشیم، سال خوب وموفقیت را نخواهیم داشت. باید در مرداد وشهریور برنامه ریزی های لازم انجام شود و ما در این میان سپاسگزار همکاران و مسئولینی که در این بخش به خوبی تلاش و همکاری می کنند خواهیم بود.

وی عنوان کرد: این جلسات برای هماهنگی برنامه ها و مراسمات پرورشی مدارس و دغدغه مندی های مرداد و شهریور که بسی مهم‌تر از مهر است برگزار می شود. اگر در مرداد و شهریور برنامه ریزی درست نداشته باشیم مهر ماه قوی نخواهیم داشت ِلذا گاها تا بهمن و اسفند هم درگیر رفع مشکلات مهر ماه خواهیم بود.

شوشتری افزود: ما در راه پیشبرد اهداف و طرح های ویژه باید در خط مقدم وپشت خاکریزها باشیم و در دوره ها شرکت کنیم که این امر باعث موفقیت بیش تر می شود.

سید امیر شوشتری در پایان گفت: از مدیران و مسئولان خواهشمندم به برنامه ریزی بپردازند تا مهر ماه موفق وخوبی راشروع کنیم و سال موفقی را نیز داشته باشیم و همچنین در کارهای پرورشی مراقب اخلاق و رفتار دانش آموزان باشیم تا باعث آسیب های اجتماعی نشود.

دانش آموزخبرنگار: ساجده بخشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار