برگزاری چهل و یکمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر

تهران (پانا) - چهل و یکمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1401_1402 با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهل و یکمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر

محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش اعلام کرد: سومین آزمون جامع سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و چهل و یکمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر از یکم تا سوم شهریورماه در ۳۲ استان کشور و ۶۰ استاندارد در رشته های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، هنرهای دیجیتالی، چاپ و هنرهای ظریف به صورت حضوری- آنلاین در حال برگزاری است.

اسماعیلی افزود: آزمون های عملی این دوره با حضور بیش از 24 هزار نفر نیز از 26 مرداد ماه تا 31 شهریور ماه برگزار شد. همچنین کلیه مراحل این آزمون ها از زمان ثبت نام تا برگزاری و صدور مدارک و گواهینامه ها به صورت سامانه ای و هوشمند است و نتایج آزمون ها در سامانه آزمون هنر به نشانی honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

آزمون های مهارتی بخش فرهنگ و هنر به منظور فراگیری و ارتقاء سطح آموزش های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی، به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در 3 مقطع خرداد، شهریور و دی ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار