با حضور دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش:

برگزاری کارگاه توانمندسازی نقش معلمان در تمدن‌سازی و چگونگی تحقق عدالت تربیتی

هرمزگان (پانا) - با حضور دبیر هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش، کارگاه توانمندسازی ارتقا نقش معلمان، تمدن‌سازی و چگونگی تحقق عدالت تربیتی در بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی نقش معلمان در تمدن‌سازی و چگونگی تحقق عدالت تربیتی

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: یکی از مشکلات مدارس، حجم بالای بخشنامه‌ها برای یک سال تحصیلی است. این بخشنامه‌ها باعث می‌شود به جای فعالیت‌های تأثیرگذار به انجام کارهای گزارشی بپردازیم.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل امسال فقط یک بخشنامه پرورشی با عنوان برنامه فراگیر پرورشی، فرهنگی صادر می‌شود که در ۵ محور بیان‌ شده و هر محور یک فعالیت دارد.

وی بیان کرد: مدیران می‌توانند فعالیت متناسب با دانش‌ آموزان خود را از سامانه نورینو انتخاب کنند.

غیبی در توضیح فعالیت‌های برنامه فراگیر پرورشی، فرهنگی افزود: محور اول ایمان است که تنها یک فعالیت یعنی نماز دارد، محور دوم امید که فعالیت‌های اردویی را شامل می‌شود، محور سوم نشاط که با برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات قابل دستیابی است، محور چهارم هویت که شامل تشکل‌های دانش‌آموزی و نقش سپردن به دانش آموزان است و این از مهم‌ترین محورهاست و محور پنجم خردورزی که پرسش و پاسخ و گفتگو را در بر می‌گیرد.

در ادامه متفکر آزاد، دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر دشمن در فضای مجازی باعث ناامیدی و یاس در بین دانش آموزان می شود اما نکته مثبت این است که دانش آموزان در مدارس در اختیار ما هستند و می توانیم با برنامه‌ریزی خوب و مناسب دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

دانش آموز خبرنگار: محمد رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار