رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبر داد؛

ضارب مامور پلیس راهور دستگیر شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری موتورسواری که به مامور پلیس راهور حمله و با استفاده از سلاح سرد وی را مصدوم کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ضارب مامور پلیس راهور دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: روز گذشته راکب موتور سیکلت فاقد پلاک که به صورت خلاف جهت در حال حرکت بوده مورد تذکر واعمال قانون مامورین راهور مستقر در تقاطع بهبودی قرار می گیرد.

به گفته او، ولی متهم به جای اطاعت از دستور پلیس به سمت مامور راهور حمله ور و با استفاده از سلاح سرد(قمه) وی را مورد ضرب وجرح قرار می دهد که نظر به اهمیت و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این درگیری در دستور کار ماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

ماموران این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی واستفاده و فعال سازی منابع خبری،متهم ، پس از شناسایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس انتقال داده شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در ادامه با بیان اینکه نامبرده از اراذل واوباش سابقه دار تهران بوده ودارای سوابق کیفری در پرونده خود می باشد، پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ راستی گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار